دانش‌آموزان دبیرستان آیت‌الله مشکینی قم 7 رتبه کشوری در کنگره قرآنی سمپاد کسب کردند

قم (پانا) - دانش‌آموزان دبیرستان استعدادهای درخشان آیت الله مشکینی قم در مرحله کشوری بیست و هشتمین کنگره ملی قرآنی سمپاد موفق به کسب 7 رتبه برتر شدند.

کد مطلب: ۱۴۰۹۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان دبیرستان آیت‌الله مشکینی قم 7 رتبه کشوری در کنگره قرآنی سمپاد کسب کردند

بیست و هشتمین کنگره ملی قرآنی سمپاد در مراحل مدرسه ای و قطبی به صورت مجازی برگزار شد که در این دو مرحله 6 هزار دانش آموز در 6 قطب به رقابت پرداختند.

از بین این دانش آموزان، ٨٠٠ نفر برای رقابت در مرحله کشوری به میزبانی استان یزد برگزیده شدند و از هفتم تا دهم شهریور در رشته های حفظ، حفظ ویژه، قرائت و مفاهیم شرکت کردند.

در رقابت قرآنی مرحله کشوری دانش آموزان باید ابتدا بین موضوعات ناامیدی، خودباختگی و انفعال رابطه ای پیدا می کردند و در مرحله بعد ریشه هایی را که باعث بوجود آمدن آنها می شد را می یافتند و در مرحله آخر نیز باید راه حل هایی برای این سه موضوع ارائه می کردند که در مدرسه قابل اجرا باشد.

مراسم اختتامیه مسابقات روز گذشته با سخنرانی تصویری وزیر آموزش و پرورش با موضوع هدایتگری قرآن کریم و نیز سخنان فرهاد فتحی نژاد معاون سازمان استعدادهای درخشان با محوریت آماده سازی دانش آموزان سمپاد برای پذیرش مسئولیت های بزرگ همراه بود.

دانش آموزان سه دبیرستان سمپاد شهید قدوسی، آیت الله مشکینی و شهید شهریاری قم به مرحله کشوری بیست و هشتمین کنگره قرآنی سمپاد راه یافتند.

از بین این افراد 7 دانش آموز دبیرستان استعدادهای درخشان آیت الله مشکینی ناحیه یک آموزش و پرورش قم به نام های علی اخوان بهابادی، مسعود پرورش و امیرحسین امین پور رتبه اول و محمدرضا محسنی سیف آبادی، سید ایلیا حجازی حسینی و علی اثنی عشری رتبه دوم رشته مفاهیم قرآنی را از آن خود کردند و محمدحسین غفارزاده نیز موفق به کسب رتبه دوم کشوری در رشته قرائت شد.

دانش آموز خبرنگار: سید ایلیا حجازی حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار