۲۴۷ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی عفو شدند

تهران (پانا) - مدیرکل امور اجرای احکام سازمان تعزیرات حکومتی از عفو ۲۴۷ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی با عنایت رهبر معظم انقلاب خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
۲۴۷ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی عفو شدند

به گزارش از سازمان تعزیرات حکومتی، مهدی عبدی‌پور روز دوشنبه افزود: ۲۴۷ نفر از محکومان سازمان تعزیرات حکومتی در سراسر کشور به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با عنایت رهبر معظم انقلاب عفو شدند.

عبدی‌پور افزود: اسامی این افراد با دستور احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان تعزیرات حکومتی برای اعمال به ادارات کل اجرایی سراسر کشور ابلاغ شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز دوشنبه دهم مهر با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات بیش از ۲ هزار نفر از محکومان محاکم موافقت کردند.

این عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات به درخواست رئیس قوه قضاییه و به مناسبت حلول ماه ربیع‌الاول و فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(صلی‌الله علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق (علیه‌السلام) انجام شد.

رئیس قوه قضاییه در نامه خود، عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات را برای ۲۲۸۴ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی، درخواست کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار