بررسی برنامه هفتم در جلسه مشترک کمیسیون‌های «اقتصادی» و«زیربنایی» مجمع تشخیص

تهران (پانا) - کمیسیون‌های «اقتصادی، بازرگانی و اداری» و «زیربنایی و تولیدی» مجمع تشخیص مصلحت نظام جهت بررسی برنامه هفتم توسعه جلسه مشترک تشکیل دادند.

کد مطلب: ۱۴۰۸۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
بررسی برنامه هفتم در جلسه مشترک کمیسیون‌های «اقتصادی» و«زیربنایی» مجمع تشخیص

جلسه مشترک کمیسیون‌های «اقتصادی، بازرگانی و اداری» و «زیربنایی و تولیدی» با حضور روسا و اعضای این دو کمیسیون، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و وزارت امور اقتصادی و دارایی و کمیته‌های تخصصی دبیرخانه مجمع برگزار شد .

اعضای دو کمیسیون فصل اول لایحه برنامه هفتم با موضوع رشد اقتصادی را مورد بررسی قرار دادند. در این جلسه،همچنین مصوبات مجلس شورای اسلامی درباره ماده (۲) و تبصره ذیل آن با موضوع اهداف کمی سنجه‌های عملکردی رشد اقتصادی و بند «الف» ماده (۳) درباره تجهیز منابع، رسیدگی شد.

در جلسه مشترک کمیسیون‌های اقتصادی و زیربنایی مجمع، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز به ارایه الگوی تدوین برنامه هفتم و همچنین الگوی تامین منابع مالی برنامه پرداختند که اعضای جلسه بر لزوم بروزرسانی این الگوها تاکید کردند.

لازم به ذکر است نتایج جلسات کمیسیون مشترک درباره برنامه هفتم، از حیث عدم مغایرت و انطباق با سیاست های کلی، برای تصمیم گیری نهایی به هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام ارایه خواهدشد.

در این جلسه آقایان؛ محسن رضایی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، غلامرضا آقازاده، حجت‌الاسلام و المسلمین مجید انصاری، محمدجواد ایروانی، محمدرضا باهنر، احمد توکلی، سعید جلیلی، داود دانش جعفری، محمد مخبر، محمد فروزنده و سید مرتضی نبوی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار