معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک شهرری: 

کلاس‌های درس سنگر آماده‌سازی برای تاریخ‌سازی کشور است

ری یک (پانا) - معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک شهرری کلاس‌های درس را سنگر آماده‌سازی نوگلان و نوجوانان برای تاریخ‌سازی کشور دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۶۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
کلاس‌های درس سنگر آماده‌سازی  برای تاریخ‌سازی کشور است

محمد صفری، معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک شهرری در مراسم آغاز سال جدید تحصیلی اظهار کرد: سال تحصیلی جدید با شعار مهر مهدوی، دانش، ایمان و سربلندی ایران آغاز شده است و تقارن اول مهرماه با آغاز امامت حضرت بقیه‌الله الاعظم و هفته دفاع مقدس تبلور ایام تعهد، تخصص، مقاومت و آزادگی است که تمام فرهنگیان و دانش‌آموزان این مرز و بوم با این مقوله مهم و اساسی در کشور اسلامی‌مان آشنا هستند.

وی بیان کرد: بنیاد و پایه سربلندی یک کشور تعلیم و تربیت صحیح است که این مهم از سیاست‌های زیربنایی اسلام عزیز و از اهداف پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) بوده است.

صفری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر اهمیت توجه به آموزش و پرورش ادامه داد: بنابر منویات مقام معظم رهبری، عبور از گردنه‌های دشوار بدون توجه به آموزش و پرورش امکان‌پذیر نیست و کلاس‌های درس سنگر آماده‌سازی نوگلان و نوجوانان برای تاریخ‌سازی و ایجاد تمدن نوین اسلامی و پیشرفت کشور است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مدرسه یک بنای اجتماعی است که می‌بایست دانش‌آموزان آن، تربیت‌شده‌ نسل انقلابی و مدافع نظام باشند؛ فعالیت معلمان شریف و عزیز در مدارس ما کمتر از جهاد نیست.

وی افزود: فرهنگیان و معلمان نیز با تأسی از فرهنگ عاشورایی ثابت کردند که پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هستند که در این راه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است، شهیدانی که قطره‌قطره خون‌ آنان باید بر احساس مسئولیت ما در قبال حفظ کیان کشور در هر حال، مکان و زمانی را بیفزاید.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا هاشم‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار