پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۰۶۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

متن پیام سید امیر شوشتری به شرح زیر است:

به نام خداوند لوح و قلم
حقیقت نگار وجود و عدم

خداوند را شاکریم که یکبار دیگر آغاز بهاری دوباره را به نظاره خواهیم نشست؛ بهاری که بسیار باشکوه تر از بهار طبیعت است و آن بهار علم و تربیت و دانش اندوزی و دانش افزایی است؛ آغاز فصلی که نوروز علم و دانش و مزین به گنجینه تربیت است.
بنابه فرموده مقام معظم رهبری نظام آموزش و پرورش ما احتیاج به یک تحوّل دارد. از آنجایی که مسیر این تحول و تمدن سازی از بستر آموزش و پرورش رقم می خورد بنابراین نقطه آغاز ما از معلم تحول خواه و تحول گرا شروع می شود که معلم تراز اول انقلاب اسلامی است.
تقارن شروع ماه مهر و آغاز امامت امام زمان و هفته دفاع مقدس را به فال نیک می گیرم و با نکوداشت جان فشانی شهدای والامقام این سرزمین شهیدپرور و ایثارگر امید دارم در طلیعه این مهر مهدوی بتوانیم تعلیم و تربیت خود را آکنده از عطر مهدویت نماییم و با مدد گرفتن از تربیت رضوی و ارواح طیبه شهدا، سال تحصیلی جدید را با امید و تلاشی مضاعف و با هدف نیل به ایران قوی به فرجام برسانیم.
بی شک این اهداف متعالی فقط در پرتو همدلی و هم افزایی شما همکاران عزیز و همراهی همیشگی اولیای گرامی محقق خواهد شد؛ به امید روزهای سرشار از دانایی، لبریز از شکوفایی و آکنده از توانایی یکایک فرزندان میهن اسلامی

سید امیر شوشتری
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار