معاون پارلمانی رئیس جمهور:

کسب سواد رسانه و توجه به اخلاق و معنویت برای نسل جدید مهم و ضروری است

مشهد (پانا) - معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار کرد توجه به اخلاق، معنویت و کسب سواد رسانه‌ای در کنار آموزش و تحصیل برای نسل جدید بسیار مهم و ضروری است.

کد مطلب: ۱۴۰۶۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب سواد رسانه و  توجه به اخلاق و معنویت برای نسل جدید مهم و ضروری است

زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ با حضور سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور، استاندار خراسان رضوی و مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی روز شنبه طی آیینی در هنرستان فاطمه زهرا (س) ناحیه 1 مشهد به صدا درآمد.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: در حوادث پاییز سال گذشته کشور، شاهد وقوع جنگ جهانی رسانه‌ای علیه ایران اسلامی بودیم، به طوری که ظرف ۴۶ روز پنج رسانه اقدام به انتشار سه هزار و ۸۰۰ دروغ علیه کشور ما کردند، بنابراین لازم است که در کنار مسائل علمی و آموزشی، به کسب بینش سیاسی برای ارتقای توان تحلیلی خود بپردازیم که این برای دانش آموزان و نسل جوان ما ضرورت دارد تا تحت تاثیر شایعات قرار نگیرند.

وی در ادامه بیان کرد: شعار "مدرسه قوی، ایران قوی" که برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ تعیین شده است، در اصل حقیقتی برای بیان جایگاه مدرسه در پیشرفت و توسعه کشور است.

حسینی تاکید کرد: این حقیقت را در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شاهد بودیم که با صحبت ها و دلگرمی های معلمان، دانش آموزان وارد عرصه دفاع از کشور و جمهوری اسلامی شدند که اگر این فداکاری ها، ایثار، گذشت، رشادت، شجاعت و شهادت طلبی ها نبود، امروز ما یک ملت خوار و ذلیل بودیم و همچون دوران قاجار و پهلوی، دشمنان بخشی از کشور را جدا می کردند.

حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در دوران جنگ تحمیلی ۳۶ هزار دانش آموز شهید شدند، اکنون برای حفظ داشته ها و ارزش‌های انقلاب و برای در اهتزار ماندن پرچم ایران باید تلاش کنید که مسئولیت مهمی بر عهده تک تک شما دانش آموزان قرار دارد.

دانش آموز خبرنگار: زهرا زراعت‌کار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار