استاندار قم:

جوانان ما برای دفاع از اسلام و میهن جان خود را تقدیم کردند

قم (پانا) - استاندار قم گفت هزاران نفر از جوانان جان خود را تقدیم کردند تا قرآن، اسلام و کشور بزرگ ایران باقی بماند.

کد مطلب: ۱۴۰۵۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
جوانان ما برای دفاع از اسلام و میهن جان خود را تقدیم کردند

سیدمحمد آقامیری، استاندار قم امروز در همایش سراسری «جهاد و مقاومت، از دیروز تا امروز» در سالن همایش ایثار مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: عده‌ای از مخالفین، منافقین و معاندین داخلی و خارجی به‌دنبال این هستند که تقدس را از دفاع مقدس بزدایند.

وی افزود: نیاز امروز جامعه آشنایی با معارف عاشورایی دفاع مقدس و چرایی مقدس بودن آن است و این مفهوم باید برای نسل جوان تبیین شود که جنگ تحمیلی از طرف رژیم بعثی‌ علیه ما آغاز شد و مردم برای دفاع، راهی جبهه ها شدند.

استاندار قم تصریح کرد: در جنگ ۸ ساله شاهد جانفشانی های فراوانی بودیم و رزمندگان ما با هدف کسب رضای خدا مشتاق حضور در جبهه‌ها بودند.

وی با اشاره به اینکه صدها هزار جوان شهید شدند تا قرآن، اسلام و کشور بزرگ ایران باقی بماند، تصریح کرد: دشمنان قسم خورده ایران به‌دنبال این هستند ایمان مردم را از آن‌ها جدا کنند.

آقامیری گفت: آن‌ها در تلاش هستند چادر را از سر دختران ما بردارند و پسران ما را به سوی فساد و فحشا سوق دهند اما امت حزب‌الله همیشه آگاه و در صحنه حاضر خواهد بود تا با استکبار مبارزه کنند.

استاندار قم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی باعث افزایش برکات در حوزه‌های مختلف شده است، عنوان کرد: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب امروز به قله نزدیک شده‌ایم، لذا باید برای ادامه راه و رسیدن به قله با برنامه‌ریزی و پیروی از فرامین و منویات معظم له حرکت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار