مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در گفت وگو با پانا عنوان کرد:

فعالیت 30‌هزار دانش‌آموز شهرستان‌های تهران، در پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی/فیلم

پاکدشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از فعالیت 30هزار دانش‌آموز علاقمند به رشته‌های مختلف ورزشی، هنری و علمی در پایگاه‌های اوقات فراغت خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت 30‌هزار دانش‌آموز شهرستان‌های تهران، در پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی/فیلم

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اختتامیه پایگاه های اوقات فراغت این استان در شهرستان پاکدشت، در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: در تابستان 1402 پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی شهرستان‌های استان‌تهران، با شعار "تربیت بدون توقف" تعداد 1800 پایگاه در اردوگاه‌ها ، کانون‌های فرهنگی و مدارس شکل گرفت.

بهرامی ادامه داد: با برگزاری پایگاه‌های اوقات فراغت با موضوعاتی همچون رشته‌های ورزشی، هنری، مفاهیم قرآن، حفظ قرآن و موضوعات مختلف توانستیم تابستان مفیدی را برای دانش‌آموزان رقم بزنیم و از مشارکت تقریبا 30 هزار دانش‌آموز علاقمند بهره‌مند شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به اردوهای یک روزه مثبت هشتادی‌ها اشاره کرد و گفت: حدود 20 هزار اردو یک روزه اردوی مثبت هشتادی‌ها برای دانش‌آموزان در تابستان امسال برگزار شد و تمامی این فعالیت‌ها نوید بسیار خوبی را برای سال تحصیلی جدید را به ما می‌دهد.

در ادامه صحبت‌های مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با دانش‌آموز خبرنگار پانا در رابطه با "اختتامیه پایگاه‌های اوقات فراغت" ارائه می‌شود.

دانش‌آموز خبرنگار : ریحانه خوافی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار