مشهد مقدس، پایتخت خدمت‌رسانی به زائران

مشهد (پانا) - عملیات اجرایی خدمت‌رسانی به زائران در ایام شهادت حضرت رضا (ع)، با حضور شهردار مشهد در میدان شهدا آغاز شد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مشهد مقدس، پایتخت خدمت‌رسانی به زائران

به مناسبت ایام شهادت حضرت رضا (ع) و دهه پایانی صفر، عملیات اجرایی خدمت‌رسانی به زائرین حضرت رضا (ع) با حضور مردم، خادمان، هیاتی‌ها، شهردار مشهد ، معاونان شهردار و اعضای شورای شهر، در میدان شهدا برگزار شد.

در این مراسم، شهردار مشهد به همراه اعضای شورای شهر از موکب‌هایی که هر کدام نماینده‌ یک استان بودند بازدید کردند. هر موکب با توجه به فرهنگ و آداب و رسوم خود، به نحوی منحصر به فرد از زائران حضرت رضا (ع) پذیرایی می‌کرد.

علاوه بر این، اعضای شورای شهر مشهد، از محل اسکان موقتی که در میدان شهدا برای اقامت زائران ایجاد شده بود، بازدید کردند. این محل اسکان، یکی از بزرگترین پروژه‌های اسکان موقت برای زائران است و در کنار گلزار شهدای میدان شهدا واقع شده است. با پیگیری‌های اعضای شورای شهر، این محل اسکان از امروز، بیست و دوم شهریور شروع به خدمت‌رسانی کرده و مشکلات آن برطرف شده است.

لازم به ذکر است که شهرداری مشهد با ثبت نام نوجوانان و دانش‌آموزان مشهدی و غیرمشهدی، به عنوان خادمان افتخاری، سعی در مشارکت نوجوانان و جوانان در عرصه خدمت‌رسانی به زائران دارد. این اقدام هدفمند شهرداری مشهد به منظور ارتقای روحیه خدمت‌رسانی و مشارکت جوانان در بزرگترین اجتماع شیعیان در ایران است.

دانش آموز خبرنگار: پارسا محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار