پاکدامن: تعداد کادر فنی تیم ملی سابر ایران کم است

‌تهران (پانا) - کاپیتان تیم ملی شمشیربازی گفت‌ اگر در بازی‌های آسیایی کادر تیم‌های دیگر را ببینید متوجه می‌شوید که کادر فنی تیم ملی سابر ایران چقدر کم است.

کد مطلب: ۱۴۰۳۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پاکدامن:  تعداد کادر فنی تیم ملی سابر ایران کم است

علی پاکدامن، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی در جریان بازدید سرپرست وزارت ورزش و جوانان و دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم سابر اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: تیم ما از هفتم آسیا و بیست و نهم جهان کار خودش را شروع کرد و در بازی‌های آسیایی این‌چئون به تیم دوم آسیا رسید. الان هم شرایط خیلی خوبی دارم و باید از آقای قربانی تشکر کنم.

وی افزود: پورسلمان رئیس فدراسیون جهادی کار می‌کنند، اما به نظر من آقای قربانی فراتر از جهادی فعالیت می‌کنند. همه کار‌های ما را انجام می‌دهد و اگر ما دغدغه مالی، فیزیوتراپی ‌یا ناراحتی داشته باشیم با قربانی در میان می‌گذاریم.

پاکدامن تاکید کرد: ما در یک جنگ نابرابر هستیم من در جام جهانی اسپانیا تا پای مدال پیش رفتم و توانستم ارون ژیلاگی قهرمان سه دوره المپیک را شکست دهم. من ۹ صبح وارد سالن شدم و ۷ بعد از ظهر از سالن بیرون آمدم و هیچکس نبود که من را ریکاوری کند. ما بدنساز یا ماساژور کنار تیم نداشتیم. ما در یک جنگ نابرابر هستیم و اگر شما در همین بازی‌های آسیایی کادر تیم‌های دیگر را ببینید متوجه می‌شوید که کادر فنی تیم ملی ایران چقدر کم است. چون شما از بدنه ورزش ایران هستید می‌دانم که تیم ما را درک می‌کنید و ما در المپیک پاریس کار بزرگی برای ورزش ایران خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار