رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم:

پیاده‌روی جاماندگان اربعین در قم برگزار می‌شود

قم (پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری پیاده‌روی جاماندگان و استقرار مواکب در بلوار پیامبر اعظم قم همزمان با شب و روز اربعین خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
پیاده‌روی جاماندگان اربعین در قم برگزار می‌شود

حجت الاسلام محمدحسن ذاکری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در گفتگویی اظهار کرد: جایگاه زیارت اربعین در مکتب اهل بیت(ع) به عنوان یکی از نشانه های مؤمن و نقش آن در تمدن سازی نوین اسلامی انکارناپذیر است.

وی افزود: شور و اشتیاق وصف ناپذیر دلدادگان زیارت اربعین سید و سالار شهیدان که همه ساله پررونق تر از گذشته برپا می شود. اردوگاهی برای تربیت و آماده سازی یاوران امام زمان در نظر گفته شده است که مقدمه الفداء محسوب می شود.

ذاکری با بیان این نکته که پیاده‌روی شب و روز اربعین در قم از سابقه ای بیش از سه دهه برخوردار است، گفت: انشاالله برنامه های اربعین حسینی در قم با حضور مواکب مردمی و تبلیغی و مشارکت خیل عظیم عاشقان حضرت اباعبدالله علیه السلام و منتظران ظهور امام زمان به شرح زیر برگزار می شود.

به گفته وی راهپیمایی جاماندگان اربعین روزهای سه شنبه و چهارشنبه 14 و 15 شهریور، صبح تا عصر از حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد جمکران در مسیر بلوار پیامبر اعظم برگزار می شود و مواکب نیز در همان مسیر مستقر خواهند شد.

بر اساس این گزارش، قرائت زیارت اربعین روز چهارشنبه بعد از نماز ظهر و عصر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و شروع ویژه برنامه های روز اربعین در مسجد جمکران از ساعت ١٧ خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار