مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم خبر داد؛

برنامه ریزی برای اسکان 400 هزار زائر اربعین تا 25 شهریور در قم

قم (پانا) - مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم با اعلام راه‌های ارتباطی زائران با این قرارگاه گفت طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده پذیرش و اسکان ۴۰۰ هزار زائر اربعین تا 25 شهریور در استان قم برنامه‌ریزی شده است.

کد مطلب: ۱۴۰۰۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ریزی  برای اسکان 400 هزار زائر اربعین تا 25 شهریور در قم

مهدی قربانی کرم، مسئول قرارگاه مردمی اربعین در گفتگویی اظهار کرد: مرکز تماس قرارگاه مردمی اربعین قم به‌صورت شبانه‌روزی، به راهنمایی و اعزام زائران اربعین حسینی به مراکز و موکب‌های زیرمجموعه این قرارگاه در سطح استان قم مبادرت می‌کند.

وی افزود: در همین راستا و به منظور ارائه مناسب تر خدمات به زائران، در ۱۰ کیلومتری ورود به قم پیامک راهنمای زائر شامل ارسال ۸۲ به سامانه ۳۰۰۰۱۵۱۵، تماس با سامانه ۱۳۷ و تماس با مرکز تماس قرارگاه به شماره ۰۹۹۰۳۳۴۱۱۲۰ انجام می‌شود.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: تاکنون به بیش از ۳ هزار تماس و درخواست تلفنی و ۵ هزار پیام به‌صورت برخط پاسخ داده شده‌است.

قربانی کرم ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده در این استان برای اسکان ۴۰۰ هزار زائر اربعین برنامه‌ریزی شده است. زمان استقبال از زائران و پذیرش آنان نیز از نخستین روز شهریورماه آغاز شده و به مدت ۲۵ روز ادامه دارد.

وی یادآور شد: امسال علاوه بر مسجد جمکران، امامزاده جمال (ع)، منازل، مساجد و حسینیه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها و بقاع متبرک امامزادگان برای میزبانی از زائران مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین ساماندهی شده‌است.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین ادامه داد: همه ثبت‌نام‌های خادمان، مواکب و زائران قرارگاه مردمی اربعین قم هوشمندسازی شده و به صورت مجازی و اینترنتی انجام می‌شود و زائران مراسم اربعین و همشهریان می‌توانند برای آگاهی از تمامی خدمات و برنامه‌های قرارگاه مردمی اربعین قم، از سامانه پیامکی فوق بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار