مربی استقلال: با شرایط خاص کنار آمدیم

تهران (پانا) - مربی تیم فوتبال استقلال گفت به‌رغم اینکه امسال شرایط خاصی داشتیم، موفق شدیم با آن کنار بیاییم و باتوجه به تعطیلات پیش رو، هماهنگی بین تیم بیشتر خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مربی استقلال: با شرایط خاص کنار آمدیم

حمیدرضا رجبی در حاشیه دربی جوانان بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس، گفت: خوشبختانه استعدادهای خوبی در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس هستند و فکر می‌کنم آینده‌های فوتبال ایران امروز مقابل هم بازی کردند. امیدوارم به فوتبال پایه بیشتر توجه شود و خوشحال هستم که از این بازی استقبال خوبی صورت گرفت.

وی ادامه داد: امسال بخاطر لیستی که فدراسیون کاهش داد، سعی کردیم از بچه‌های آکادمی بیشتر استفاده کنیم و فکر می‌کنم ۶ یا هفت بازیکن تیم امید به تناوب در تمرینات حضور پیدا کردند و در چند مقطع هم از بازیکنان جوانان استفاده کردیم که امیدوارم با شرایط آشنا شوند و در آینده در تیم بزرگسالان بازی کنند.

دستیار جواد نکونام همچنین درباره اینکه در تیم بزرگسالان به این بازیکنان فرصت بازی محدودی می‌رسد، گفت: به‌هرحال باید قبول کنیم که تیم‌های بزرگ به‌این دلیل که مدعی قهرمانی هستند، نمی‌توانند در مقاطعی از جوانان استفاده کنند و سخت سرمایه‌گذاری می‌کنند. فکر می‌کنم این بازیکنان باید با فضا آشنا شوند و تصور می‌کنم اگر شرایط‌شان خوب باشد می‌توان در آینده از آنها استفاده کرد.

وی همچنین به شرایط استقلال در لیگ برتر اشاره کرد و افزود: استقلال امسال شرایط خاصی داشت اما خوشبختانه با شرایطی که داشتیم کنار آمدیم و موفق شدیم تا حدی نتایج قابل قبولی بگیریم و با توجه به تعطیلاتی که در پیش داریم، فکر می‌کنم هماهنگی بین تیم بهتر و بیشتر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار