معاون استاندار قم:

یک‌هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس زائران اربعین از قم به مرزها اعزام شد

قم(پانا)-معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت ۴۴ هزار زائر اربعین توسط یک‌هزار و ۴۰۰ سرویس اتوبوس از ۲۷ مردادماه تاکنون به مرزها اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۴۰۰۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
یک‌هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس زائران اربعین از قم به مرزها اعزام شد

ابوالقاسم مقیمی، معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در بازدید از پایانه مسافربری کوثر قم، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های دقیق انجام شده و تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی مربوطه و همراهی زائران و مسافران، امیدواریم شاهد تداوم سفرهای ایمن و ارائه خدمات مناسب به مسافران در ایام اربعین باشیم.

وی اضافه کرد: بلیت ناوگان اتوبوسرانی قم با نرخ مصوب و بدون ازدحام جمعیت بین زائران توزیع می‌شود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم تصریح کرد: ۴۴ هزار زائر اربعین توسط یک‌هزار و ۴۰۰ سرویس اتوبوس از ۲۷ مردادماه تاکنون به مرزها اعزام شدند.

مقیمی ضمن تقدیر از تمهیدات مناسب انجام شده در اعزام زائران اربعین و نظارت ۲۴ ساعته مسئولان حوزه حمل و نقل جاده‌ای استان، بر ارائه هرچه مطلوب‌تر خدمات به زائران اربعین بر لزوم توجه به ایمنی سفرها تاکید کرد.

در این بازدید که «صادق بیطرفان» مدیرکل امور فرهنگی استانداری قم و «محمد پورتیموری» سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان حضور داشتند، روند ارائه خدمات به مسافران و اعزام زائران به مرزهای چهارگانه مهران، شلمچه، خسروی و چزابه و مشکلات موجود بررسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار