چهارمین روز از نمایشگاه «وعده، وفا»؛

بازدید مسئولان از غرفه وزارت آموزش و پرورش در نمایشگاه روایت خدمت

تهران (پانا) - اولین نمایشگاه دستاوردها و اقدامات دولت سیزدهم با عنوان روایت خدمت و با شعار «وعده، وفا» چهارم شهریور فعالیت خود را آغاز کرد و تا پایان امروز ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مسئولان از غرفه وزارت آموزش و پرورش در نمایشگاه روایت خدمت

بازدید از این نمایشگاه که در سالن‌های ۸ و ۹ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر شده برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان امروز از بخش‌های مختلف و فعالیت دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها در قالب بیش از ۳۰ غرفه بازدید کنند.

این اولین بار است که دولت سیزدهم پس از فعالیت دو ساله خود مهمترین اقدامات و دستاوردهای دولت مردمی را به نمایش گذاشته است.

امکان بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ فراهم است و وزارت آموزش‌وپرورش در کنار سایر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها، حاصل خدمت‌رسانی دولت سیزدهم را در معرض دید مردم قرار داده است.

در چهارمین روز برپایی نمایشگاه روایت خدمت رابعه امامی رضوی، مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش، مجید عبداللهی، معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور، محمد خوانساری، رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران و مهدی جمالی‌نژاد، رییس سازمان شهر‌داری‌ها و دهیاری‌های کشور از غرفه وزارت آموزش‌و‌پرورش بازدید کردند.

‌در غرفه وزارت آموزش و پرورش که در نمایشگاه روایت خدمت برپا شده است، اینفوگرافی‌هایی با موضوعات پیاده‌سازی طرح جامع گفتمان‌سازی سند تحول بنیادین، پیاده‌سازی الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین؛ برنامه تدوین نقشه راه اجرایی سند تحول بنیادین، استقرار رتبه‌بندی معلمان متناسب با تجربه و سوابق، شناسایی و هدایت استعدادهای فراگیر، برنامه جامع نظام مراقبت از دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی، احداث مدارس و فضاهای آموزشی، مدرسه‌سازی، تجلی مردمی‌سازی، استعدادیابی، شناسایی، پرورش و هدایت استعدادهای ورزشی، وضعیت رشد سرانه فضاهای ورزشی کشور قبل و پس از اجرای «طرح شهیدسلیمانی»، تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات ورزشی فرهنگیان، آزمون استخدامی آموزگاران، تحول در فرآیند جذب معلم، وضعیت نیروی انسانی، مدیریت توسعه متوازن کمی و کیفی شاخه فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش، توانمندسازی و ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای منابع انسانی دوره ابتدایی (طرح سردار حاج محمدابراهیم همت)، استانداردسازی برگزاری آزمون‌های نهایی، طراحی و استقرار نظام پیشگیری، تشخیص، توانبخشی و مداخله به‌هنگام، طرح کانون مدرسه و تحولات حوزه کانون پروش فکری کودکان و نوجوان و... ارائه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار