بازدید وزیر اقتصاد از اورژانس هوایی و اتوبوسی اراک

تهران (پانا) - وزیر امور اقتصادی و دارایی، در سفر به استان مرکزی، از اورژانس هوایی و اتوبوسی اراک بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید وزیر اقتصاد از اورژانس هوایی و اتوبوسی اراک

به گزارش شادا، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، در سفر به استان مرکزی که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت، از دستگاه اتوبوس آمبولانس اراک بازدید کرد.

۲۵ دستگاه در کل کشور سفارش داده شده و ساخته شده است که اتوبوس توسط شرکت ایرانخودرو را ساخته و شرکت رمزآسا آنها را آمبولانس سازی کرده است و تماما تولید داخل هستند. دستگاه اتوبوس آمبولانس شامل ۸ تخت معمولی و یک تخت CPR با تمام امکانات شامل ۱٠ کپسول اکسیژن و ۲ ذستگاه اکسیژن‌ساز است.

همچنین رویهر ماشین ۳ تا ساکشن و تجهیزات کامل امبولانس است و برای بیماران گرمازده در پیاده روی اربعین مورد استفاده قرار میگیرد. تاکنون ۲٠ دستگاه در کشور تاکنون تحویل داده شد که استان تهران ۴ دستگاه دارد و استان مرکزی نیز ۴ دستگاه در شهرهای اراک، شازند، ساوه و دلیجان هرکدام یک دستگاه دارد.

دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امیرالمومنین نیز نخستین دستگاه سی تی اسکن استان مرکزی است که از این دستگاه فقط در همدان و تهران وجود دارد و سی‌تی، و آنژو عروق کرونر و قلب را انجام میدهد که از ۱٠ شهریور شروع به پذیرش بیماران خواهد کرد.

بیمارستان امیرالمومنین اراک از سال ۸۷ به مردم این شهر خدمت رسانی می‌کند.

گفتنی است، در این سفر دکتر سلمانی معاون‌توسعه مدیریت و منابع و سرپرست معاونت حقوقی و مجلس، عابدین نژاد مدیرکل دفتر استانها، مومنی مشاور وزیر اقتصاد، مولا اسماعیلی مدیرکل امور اقتصادی و‌دارایی استان مرکزی و خدابنده معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد، وزیر اقتصاد را در این سفر همراهی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار