دیدار پرسپولیس - ذوب آهن در فهرست پر‌ تکرارترین بازی‌های فوتبال ایران

تهران (پانا) - هفته سوم لیگ بیست‌و‌سوم با  دو دیدار پرسپولیس تهران - ذوب آهن اصفهان و نساجی مازندران - گلهر سیرجان ادامه پیدا می‌کند. دیدار پرسپولیس - ذوب آهن در فهرست پر‌تکرارترین بازی‌های فوتبال ایران قرار دارد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار پرسپولیس - ذوب آهن در فهرست پر‌ تکرارترین بازی‌های فوتبال ایران

هقته سوم لیگ بیست و سوم با دو دیدار پرسپولیس تهران_ ذوب آهن اصفهان و نساجی مازندران_ گلهر سیرجان ادامه پیدا می‌کند. دیدار پرسپولیس - ذوب آهن در فهرست پر تکرارترین بازی‌های فوتبال ایران قرار دارد.

پرسپولیس در شرایطی خاص در هفتاد و دومین به مصاف ذوب‌آهن می‌رود که با شکست این تیم، صدمین پیروزی با سرمربیگری یحیی گل محمدی را جشن خواهد گرفت.

یحیی گل‌محمدی در ۱۶۰ مسابقه رسمی داخلی و آسیایی هدایت سرخپوشان ایران را برعهده داشته است که از این حیث بعد از علی پروین و برانکو ایوانکوویچ قرار می‌گیرد و در آستانه صدمین پیروزی خود به عنوان ژنرال ارتش سرخ ایران به مصاف گاندوها می‌رود.

علی پروین در کارنامه مربیگری خود در باشگاه پرسپولیس رکورد صد پیروزی را شکسته است، شاهد ماراتون مربیان پرسپولیس برای شکست رکوردهای دست نیافتی سلطان فوتبال ایران هستیم.

پرسپولیس در ۷۱ تقابل گذشته با ذوبی‌های دیار نقش جهان، ۳۳ پیروزی را به دست آورده‌اند و گاندوهای اصفهانی ۱۴ فصل از ۷۱ مصاف گذشته را به نام خود در تاریخ فوتبال ایران ثبت کردند و در ۲۴ دیدار هم دو تیم با یک امتیاز یه خانه بازگشتند.

یک پیروزی و یک تساوی، تصویری از تقابل فصل گذشته پرسپولیس با ذوب آهن در آیینه لیگ بیست و دوم است.

رضا عادل بابلسری دیدار پرسپولیس _ ذوب آهن را در مجموعه ورزشی آزادی تهران صوت می‌زند.

دیدار پرسپولیس _ ذوب آهن اصفهان امروز رأس ساعت ۱۹:۳٠ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار