‌محرومیت سنگین باشگاه استقلال ملاثانی

تهران (پانا) - کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره باشگاه استقلال ملاثانی اعلام کرد و این باشگاه در شش پرونده به پرداخت جریمه‌های سنگین محکوم شد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
‌محرومیت سنگین باشگاه استقلال ملاثانی

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره باشگاه استقلال ملاثانی اعلام کرد.

آرای صادره به شرح زیر است:

*در پی شکایت توفیق ربیعی از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 125 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت رضا احمدیان از استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 4 میلیارد و 350 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 94 میلیون و 850 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت علی کردانی از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت 4 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 87 میلیون و 200 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت محمد سواری از استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت 2 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 43 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت رضا آنتیک از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت 2 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 54 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت ابراهیم هاشم پور از استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 11 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار