معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسفراین:

شوراهای دانش‌آموزی بازوان فکری مدیران و معاونان مدارس هستند

اسفراین (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی مدیریت آموزش و پرورش اسفراین گفت شوراهای دانش‌آموزی، بازوان فکری مدیران و معاونان مدارس هستند.

کد مطلب: ۱۳۹۷۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای دانش‌آموزی بازوان فکری مدیران و معاونان مدارس هستند

عاطفه رستگار که در جمع اعضای منتخب شورای دانش‌آموزی مدارس متوسطه اول اسفراین در سالن جلسات شهدای معلم و دانش‌آموز مدیریت آموزش و پرورش اسفراین سخن می‌گفت، افزود: شورای دانش‌آموزی مدارس بایستی اتاق فکر واحدهای آموزشی باشند که نقش تعیین کننده‌ای در عرصه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری مدارس ایفا می‌کنند.

به گفته معاون پرورشی و تربیت‌بدنی مدیریت آموزش و پرورش اسفراین، شوراهای دانش‌آموزی فرصت بی‌نظیری برای تمرین مشارکت جویی در عرصه‌های گوناگون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به نفع نسل آینده‌ساز انقلاب اسلامی است.

مریم سدیدی، رئیس اداره دانش‌آموزی اسفراین هم، مجامع دانش‌آموزی و مجلس دانش‌آموزی را عصاره منتخب شوراهای دانش‌آموزی مدارس دانست و خاطرنشان کرد: بایستی شورای دانش‌آموزی در منظومه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، پرورشی و امور تربیتی مدارس در کنار دیگر تشکل‌های دانش‌‌آموزی مورد توجه متولیان و مسئولان مدارس قرار گیرد.

مژگان عباسی، کارشناس فرهنگی هنری مدیریت آموزش و پرورش اسفراین هم شورای دانش‌آموزی را عرصه ظهور و بروز تصمیم‌سازی و تصمیم‌‌گیری دانش‌آموزان برای مدرسه توصیف کرد.

عبدا‌‌‌لله جباری، عضو منتخب مجلس دانش‌آموزی کشور از دبیرستان شاهد امام علی (ع) هم جایگاه شورای دانش‌آموزی مدارس را تعیین کننده و منحصر به فرد قلمداد کرد.

در این نشست، از عبدالله جباری، عضو مجلس دانش‌آموزی کشور به نمایندگی از جامعه دانش‌آموزی خراسان شمالی با اعطای لوح سپاس و هدیه تقدیر شد.

خبرنگار: سید مصطفی نجفیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار