رئیس مجمع شورای دانش‌آموزی البرز در گفت‌وگو با پانا:

مجمع شورای دانش‌آموزی، گوش شنوا و زبان گویای دانش‌آموزان و پل ارتباطی با مسئولین است

کرج (پانا) - رئیس مجمع شورای دانش‌آموزی البرز گفت مجمع شورای دانش‌آموزی گوش شنوا و زبان گویای دانش‌آموزان و پل ارتباطی با مسئولین است.

کد مطلب: ۱۳۹۷۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مجمع شورای دانش‌آموزی، گوش شنوا و زبان گویای دانش‌آموزان و پل ارتباطی با مسئولین است

علی اصغر مختاری، رئیس مجمع شورای دانش آموزی البرز در حاشیه برگزاری افتتاحیه مجمع شورای دانش‌آموزی استان البرز در توصیف فضای مجلس دانش آموزی عنوان کرد: «مجلس دانش آموزی بستری را برای رسیدن به خودشناسی و خودآگاهی فراهم می‌کند که تکمیل کننده فرآیند تربیت سیاسی و اجتماعی است.»

وی افزود: «مجلس دانش‌آموزی پُلی میان دانش‌آموزان و مسئولان است و نبودآن موجب شنیده نشدن مشکلات دانش‌آموزان می‌شود. همچنین مجلس دانش‌آموزی، مجلسی برای مطالبه حقوق دانش‌آموزان است. انشالله که در این دوره حامی و مطالبه گر حقیقی دانش‌آموزان باشیم.»

مختاری در تشریح برنامه های خود در مجلس دانش آموزی اظهار کرد: «مطمئنا من و سایر نمایندگان مجلس دانش آموزی سعی داریم به عنوان نماینده ای از جانب قشر دانش آموز، پیگیر خواسته ها و نیازهای بارز و اساسی این قشر باشیم. بنابراین تلاش خواهیم کرد نیازهای دانش آموزان در زمینه های پرورشی و فرهنگی، تربیتی، امکانات و سایر نیازها را به گوش مدیران و مسئولان آموزش و پرورش برسانیم. بدون شک دغدغه مندی نمایندگان مجلس دانش آموزی می‌تواند در زمینه های گوناگون برای قشر دانش آموز جامعه کمک کننده باشد. همچنین بهره گیری از نظرات دانش آموزان در اصلاح قوانین، مقررات و طرح ها و برنامه های مرتبط با آنها از دیگر اقدامات لازم در مجلس دانش‌آموزی است.»

وی همچنین اضافه کرد: «بیان مشکلات مهم نیست، مهم ارائه راه حل و راهکار برای حل مشکلات است، در غیر این صورت هر دانش‌آموزی قادر به بیان مشکلات کلاس درس و مدرسه خود است.»

رئیس مجمع شورای دانش‌آموزی البرز در پایان یادآوری کرد: «یکی از رایج‌ترین آسیب‌های اجتماعی قابل توجه در میان دانش‌آموزان و نوجوانان نبود آموزش صحیح و پرورش قدرتمند است که حمایت نشدن واقعی هم به جمع مشکلات اضافه می‌شود و دانش‌آموزان را از ادامه مسیر ناامید می‌کند. قطعاً در این دوره حول محور شعار خود مبنی بر ایمان، امید، هویت حرکت می‌کنیم و مجلسی قوی برای دانش‌آموزان البرزی تشکیل می‌دهیم.»

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل جانی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار