مدیر کل آموزش پرورش کرمانشاه:

مسابقات قرآن، عترت و نماز شکوه و فراز آموزش و پرورش است

کرمانشاه(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در آیین افتتاحیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور که با حضور مسئولین ارشد برگزار شد ، مسابقات قرآن، عترت و نماز را شکوه و فراز آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۷۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآن، عترت و نماز شکوه و فراز آموزش و پرورش است

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، در آئین افتتاحییه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور که با حضور مسئولان استانی، نمایندگان وزارت متبوع و دانش آموزان راه یافته به مرحله نهایی در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن پهناور اسلامی، مسابقات قرآن،عترت و نماز را شکوه و فراز آموزش و پرورش دانست.

وی افزود:«تربیت دانش آموز در تراز انقلاب، هدف نهایی سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه نظام تعلیم و تربیت است و انس با قرآن، صراط مستقیم دستیابی به این هدف کلان است.»
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پایان ضمن تقدیر از تمامی دست اندرکاران برگزاری این مسابقات، به صورت ویژه از معلمان و مدیران مدارس، که سبب رشد چنین دانش آموزان پرتلاش و توانمندی شده اند، تشکر نمود.
گفتنی است، چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز، دانش آموزان سراسر کشور در بخش پژوهشی با شرکت قریب به ۶۵۰ نفر دانش آموز و در شش رشته، به مدت هشت روز و به میزبانی شهر کرمانشاه برگزار می‌گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار