مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران:

اولویت همه کارها و برنامه‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

تهران (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را اولویت همه کارها و برنامه‌ها بیان کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اولویت همه کارها و برنامه‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش ‌روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ زهرا مظفر در نشست صمیمی با فرزندان شهدا و ایثارگران آموزش و پرورش استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت کشور گفت: همه ما در آموزش و پرورش به‌ویژه حوزه ستادی، مدیون خون شهدا هستیم و اولویت همه کارها و برنامه‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش افزود: اینکه خانواده معظم شهدا در راه رضای خدا برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و با رضایت قلبی، فرزند خود را راهی جبهه می‌کند، بزرگترین ایثار و فداکاری است و هیچ‌گونه نمی‌توان قدردان چنین ازخودگذشتگی‌هایی بود و اگر این فداکاری‌ها و ایثار خانواده شهدا و ازجان‌گذشتگی شهدا و رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی نبود، امکان اینکه نهال نوپای انقلاب اسلامی این‌چنین تنومند شود، وجود نداشت.

در این نشست که مدیرکل و دبیر شورای معاونان وزرا و مسئول هماهنگی امور ایثارگران و مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش استان همدان نیز حضور داشتند، فرزندان معزز شهدا و فرهنگیان ایثارگر حاضر در جلسه پیشنهادات و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار