مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران در استان مرکزی:

آینده قوی در گرو مدرسه قوی است

تهران (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت استان مرکزی، آینده قوی را در گرو مدرسه قوی دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۶۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آینده قوی در گرو مدرسه قوی است

به گزارش ‌روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، زهرا مظفر مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت با شعار یک‌صدا ایران، مدرسه قوی ایران قوی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز بیان کرد: همانطور که فروردین نویدبخش حیات مجدد طبیعت است، مهرماه نیز یادآور شور و شعف و کوشش آموزنده‌های علم و دانش است.

مظفر افزود: امسال با شعار مدرسه قوی ایران قوی دنیای آینده را از مدرسه شروع می‌کنیم و آینده قوی در گرو مدرسه قوی است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران اظهار کرد: همه دانش‌آموزان باید از بدو ورود تا پایان سال تحصیلی از امنیت جسمی و روحی و روانی برخوردار باشند و باید در کنار آموزش رسمی به دانایی و توانایی دست یابند و مرزهای جدید علم و دانش را فتح کنند و با گام‌های استوار ایران اسلامی را سرافراز کنند.

مظفر گفت: معلمان که معماران آینده‌ساز کشور هستند باید انسان‌هایی آگاه و اهل علم و تفکر، با ایمان و با اراده تربیت کنند و خانواده‌ها نیز در این مسیر همراه مدرسه باشند.

مظفر یادآور شد: آموزش و پرورش بنیادی‌ترین بخش توسعه کشور است و به گفته مقام معظم رهبری همه دستگاه‌ها باید در خدمت آموزش و پرورش باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار