رئیس ستاد اقامه نماز لرستان:

از ظرفیت رسانه‌ها برای آگاهی بخشی دینی استفاده شود

لرستان(پانا)- رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان با اشاره به نقش مؤثر رسانه‌ها و تأثیرگذاری آنها در عرصه نماز اظهار داشت: رسانه‌ها ظرفیتی مناسب برای نشر معارف دینی نماز و مهدویت در جامعه هستند و از این ظرفیت باید باید برای آگاهی بخشی دینی استفاده شود و هدف ما بهره مندی از ظرفیت رسانه‌ها برای تقویت برنامه‌های دینی و فرهنگی، رفع معضلات اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۳۹۶۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
از ظرفیت رسانه‌ها برای آگاهی بخشی دینی استفاده شود

حجت الاسلام محمدجواد چراغی در نشست با اصحاب ‌ رسانه، با بیان اینکه اگر می ‌ خواهیم فرهنگ تغییر کند باید کارهای آموزشی تقویت شود، عنوان کرد: در این راستا از ظرفیت ‌ های مختلف همچون گروه ‌ های مردمی، مساجد، پایگاه ‌ ها، هیئت ‌ های مذهبی و ظرفیت ‌ های تبلیغی و رسانه ‌ ای استفاده می ‌ شود .

چراغی به برگزاری کارگاه ‌ های آموزشی با موضوع نماز و مسابقات فرهنگی دعوت به نماز برای گروه ‌ های سنی مختلف اشاره کرد و گفت: هدف گسترش آگاهی بخشی بین مخاطبان بوده و هرچه آگاهی بخشی بیشتر شود، مشکلات کمتر خواهد بود .

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه نشر نماز نشر خوبی ‌ ها، ارزش ‌ ها و باورهای دینی و مذهبی است، گفت: ستاد اقامه نماز از ۲۱ مرداد به مناسبت سالروز تأسیس ستاد اقامه نماز تا ۳۰ مرداد به ‌ عنوان دهه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز فعالیت ‌ های مختلفی همچون بازدید از نمازخانه بین ‌ راهی، کارگاه ‌ های آموزشی با موضوعات مهدویت و قرآن و تجلیل از فعالان این عرصه برگزار می ‌ کند .

وی خاطرنشان کرد: نماز دستور الهی بوده فراجناحی است، سیاست دارد و سیاست زده نیست، نماز صراط مستقیم، مسیر انقلابی گری و تبعیت از رهبری و ولایت پذیری است .

رئیس ستاد اقامه نماز لرستان در ادامه با بیان اینکه اولویت ما تبلیغی، ترویجی و آموزشی در حوزه مهدویت است، گفت: در این حوزه انجام کارهای فرهنگی برای مناطق محروم در اولویت قرار دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار