حمایت رادیو از تولیدکنندگان در مسیر تولید

تهران (پانا) - همزمان با روز تشکل‌ها ومشارکت‌های اجتماعی، رادیو با تهیه و تولید برنامه‌های متعدد، به نقش تولید و اشتغال (موانع، چالش‌ها، راهکارها) و صنایع کوچک در اقتصاد مقاومتی می‌پردازد‌.

کد مطلب: ۱۳۹۴۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
حمایت رادیو از تولیدکنندگان در مسیر تولید

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، همان‌گونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز تاکیده کرده‌اند نقش و جایگاه صنایع کوچک در رشد و توسعه اقتصادی کشور بسیار ویژه است. رادیو با تدارک ویژه برنامه های متنوع به نقش تولید، اشتغال و کارآفرینی و... می پردازد.

رادیو گفت وگو پیگیر موانع و نیازهای توسعه صنایع

گفت وگوی اقتصادی رادیو گفت وگو به مناسبت روز حمایت ازصنایع کوچک با موضوع موانع و نیازهای توسعه صنایع کشور بصورت زنده از ساعت 14:30 به روی آنتن می رود.

حمایت رادیو تهران از بانوان کارآفرین

برنامه »مهربانو« رادیو تهران با تقویت حس خودباوری، اعتماد به نفس، ارائه راهکارهای حقوقی، الگو قرار دادن زنان موفق و تاثیرگذار برای بانوان دیگر؛ در پی کارآفرینی، اشتغال و استقلال بانوان سرزمینمان است، با ما از شنبه تا چهارشنبه ساعت 15:40 از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز روی آنتن رادیو تهران همراه شوید.

برنامه «بر بلندای همت» رادیو تهران با هدف تشویق کارآفرینی و اشتغالزایی و بیان نکاتی که می تواند هموطنان را در تحقق این هدف یاری رساند؛ با بیش از ۶۰ عنوان برنامه از رادیو تهران پخش شد، گفت وگو با صاحبان صنایع کوچک و داستان زندگی آنها بخشی از این برنامه رادیویی است.

فردایی که در رادیو ورزش روشن است

برنامه «فردا روشن است» روزهای زوج ساعت ۱۴:۳۰ با موضوع حمایت از تولیدات داخلی صنایع کوچک ورزشی همچون شروع ساخت لوازم ورزشی، قایق ، توپ و لباس ورزشی و ... روی آنتن رادیو ورزش می رود.

رادیو فرهنگ و معرفی زنان کارآفرین

«چرخانه »با معرفی زنان کارآفرین که صنایع کوچک راه اندازی کرده اند، دوشنبه و سه شنبه ها ساعت ۱۰:۳۰شنیده می شود. رادیو فرهنگ در برنامه «چرخانه »ضمن معرفی زنان کارآفرین و سرپرست خانوار از تلاش آنها برای گرداندن چرخ اقتصادی خانواده تقدیر می کند و به اطلاع رسانی از صنایع کوچک خانگی می پردازد.

این برنامه بیشتر مستندی از زندگی زنانی است که تلاش می‌کنند با تکیه به توانمندی‌های خود چرخ اقتصاد خانه را بچرخانند و در مسیر تلاش خود در اقتصاد جامعه نیز موثر باشند.

رادیو جوان ، پیگیر مطالبات مردم

برنامه «بلامانع» به پیگیری مطالبات مردم می‌پردازد که به دلیل عدم توجه مسئولان یا عدم وجود قوانین، با معضلاتی در شرکت ها و واحدهای تولیدی مواجهه هستند، این برنامه با هدف رفع مشکلات، از طریق پیگیری و ارتباط با مسئولان مربوطه، تلاش می‌کند تا به راه‌حل‌هایی کارآمد دست یابد و همواره حمایت از تولیدکنندگان را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

مشکلاتی نظیر افتتاح کارگاه‌های صنایع دستی خانگی، دریافت مجوز برای ایجاد کسب و کارهای خانگی، مسائل واحدهای صنعتی، و تشکیل گلخانه‌ها و بسیاری دیگر از چالش‌ها، که نیازمند حمایت مردمی بوده‌اند و با ارتباط با این برنامه، خوشبختانه توانسته‌اند رفع شوند. بلامانع هر روز از شنبه تا چهارشنبه، در شبکه رادیویی جوان پخش می‌شود.

سیر تا پیاز رادیو صبا در حمایت از صنایع کوچک

برنامه اقتصادی «دنگ و فنگ» در قالب نمایش رادیویی با زبانی طنز به نقد دنگ و فنگ های اداری و مشکلاتی که کارآفرینان با آن روبرو هستند می پردازد. این برنامه روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 15 از رادیو صبا تقدیم مخاطبان می شود. برنامه «دوراهی »در قالب مسابقه رادیویی شنوندگان را با مهارت ها و شغل های جدید آشنا می کند در این برنامه صاحبان کسب و کار و مشاغل مختلف ضمن معرفی حرفه و کسب و کار خود با یکدیگر به رقابت می پردازد. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 راهی آنتن می شود. برنامه «سیرتا پیاز »با هدف معرفی مشاغل مختلف روزهای آخر هفته با حضور شاغلان حرفه های مختلف روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 13 تقدیم شنوندگان می شود.

رادیو پیام و « پیام خدمت»

«پیام خدمت» به معرفی بنگاهای تولیدی و دانش بنیان می پرداز، این برنامه در روز 4 بار پخش می شود.

رادیو ایران و اهمیت صنعت

رادیو ایران در روز حمایت از صنایع کوچک به بهانه‌ شناسایی نقش حیاتی شرکت های کوچک و متوسط در تقویت رشد اقتصادی و ایجاد شغل و توسعه پایدار در برنامه های «نمودار، رهاورد، ایران امروز و خاص باشید» از اهمیت این صنعت و تلاش برای رونق و حمایت از صنایع کوچک می گوید.

رادیو اقتصاد و بیان توانمندی های تولید کنندگان

برنامه «پنجره اقتصاد »به انعکاس ظرفیت های تولید و صادرات محصولات ساخت ایران بازار های صادراتی می پردازد و توانمندی های تولید کنندگان داخلی را معرفی می کند و نیز دستورالعمل و قوانین صادراتی محصولات استان های مختلف کشور مورد بررسی قرار می گیرد. «پنجره اقتصاد »از شنبه تا چهارشنبه ساعت 16 تا 16:50 از رادیو اقتصاد پخش می شود.

برنامه «رهیافت »رادیو اقتصاد به بررسی و ریشه یابی مهمترین مسائل و مشکلات اقتصادی روز و ارائه راهکارهای عملیاتی با حضور کارشناسان و مسئولان بخش های مختلف مانند مجلس، دولت و قوه قضاییه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:05 پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار