نفر اول کشور در رشته ضرب زورخانه‌ای:

اولین اصل ورزش‌های زورخانه‌ای، جوانمردی است

طرقبه شاندیز (پانا) - نفر اول کشور در رشته ضرب زورخانه‌ای در سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان بیان کرد در ورزش‌های زورخانه‌ای اولین اصل جوانمردی است.

کد مطلب: ۱۳۹۴۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
اولین اصل ورزش‌های زورخانه‌ای، جوانمردی است

علی سالار نیشابوری گفت: سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور در دو رشته‌ ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی به میزبانی آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد. خداوند را شاکرم که توفیق حاصل شد تا من نیز در مسابقات شرکت کنم.

نیشابوری افزود: در راه موفقیت، افراد زیادی هستند که به پرورش و کشف استعداد کمک می کنند. پدرم نمونه ای کامل از یک استاد است که به من در این راه کمک بسیاری کرد.

وی ادامه داد: روز قبل از مسابقه من و دیگر متسابقین به تجدید میثاق با شهید سلیمانی پرداختیم. این حس زیبا را هنوز به خاطر دارم که همراه یادآوری دفاع از عدالت، ضرب ها در ذهنم به صدا در می آمدند.

جواد شیروانی مقدم، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طرقبه شاندیز در گفت و گو با پانا اظهار کرد: «شهرستان طرقبه شاندیز به داشتن چنین نوجوانانی افتخار می‌کند. علی سالار نیشابوری، با استعانت از پروردگار متعال و تلاش های خود امروز تبدیل به یک دانش آموز تمام ساحتی شده است.»

خبرنگار دانش آموز: فاطمه عشّاق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار