کسب مقام کشوری توسط دانش‌آموز ناحیه دو بهارستان در پویش«حال خوب»

بهارستان دو (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، از کسب مقام کشوری در پویش حال خوب توسط دانش‌آموز دبستان دختران علویان از ناحیه دو بهارستان، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام کشوری توسط دانش‌آموز ناحیه دو بهارستان در پویش«حال خوب»

رضا امیدی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در بیان این خبر گفت: این پویش کشوری با محوریت سلامت و با هدف ارتقاء سطح سواد سلامت و آموزش مهارت‌های بهداشتی و انتقال حال خوب به دیگران برگزار شد و دانش‌آموز منتخب، نیایش نوری از دبستان علویان ناحیه دو بهارستان در این دوره از مسابقات و پویش‌های سلامت محور که با عناوین "رادیو سفیر سلامت دانش‌آموزی"، " چهارشنبه آخر سال شاد، اصیل و ایمن" و "حال خوب توانست حائز رتبه کشوری شود.

امیدی در رابطه با هدف برگزاری پویش حال خوب عنوان کرد : هدف ما از برگزاری این پویش این‌ است که بتوانیم با حال خوب با محوریت سوره مبارکه محمد(ص) همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار شد، با انتقال حال خوب به زندگی اطرافیانمان حس‌ خوب و خوشایند را در آنها زنده کنیم و جامعه شادی داشته باشیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: ۸ دانش‌آموز برتر از شهرستان‌های استان‌تهران، شهریار، فیروزکوه، اسلامشهر، بهارستان دو، رودهن، و قرچک در پویش حال خوب موفق به کسب مقام کشوری شده‌اند.

امیدی اذعان کرد: از دانش‌آموزان برتر در تمامی شهرستان‌های استان تهران تقدیر وزارتی به عمل خواهد آمد، و از دانش‌آموز برگزیده، ستایش نوری توسط عباس میرزایی معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو بهارستان تقدیر وزارتی شد.

خبرنگار دانش‌آموز: پارمیدا پرنلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار