معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۸:

هدف از برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۸، اصلی‌ترین هدف از برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت را آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است

طاهره صاحب الزمانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۸ گفت: اردوهای راهیان پیشرفت یک اردوی تفریحی نبوده و اهداف مختلفی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به آشنایی دانش آموزان با چالش هایی که کشور را تهدید می کند اشاره کرد.

صاحب الزمانی افزود: از اهداف قابل توجه اردوهای راهیان پیشرفت این است که دانش آموزان از نزدیک ببینند که افرادی از جنس آنها در این مراکز فعالیت دارند و در حال خدمت به کشور هستند و به این خودباوری برسند که آنها هم می توانند روزی در این مراکز مهم فعالیت کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۸ گفت: در پایان اردوی یک روزه دانش آموزان در پارک ملی هوا و فضا به صورت آشکار تاثیرات خود را بر دانش آموزان گذاشته و به این باور رسیده بودند که آنها هم می توانند در آینده ای نزدیک مشغول فعالیت در این مراکز باشند.

وی افزود: قطعا دانش آموزان دارای ظرفیت های بالایی هستند که می توان در مسیر رشد و توسعه کشور از این استعدادها استفاده کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان پیشرفت باید به صورت پیوسته و منسجم برگزار شود تا تاثیرات مثبت قابل توجه آن در کشور مشاهده شود.

دانش آموز خبرنگار: امیر رضا نژادحاجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار