مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در آیین افتتاح اردوهای راهیان پیشرفت دانش‌آموزی:

یکی از اولویت‌های تعلیم و تربیت خوزستان اردوهای راهیان پیشرفت است

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان یکی از برنامه‌های اولویت‌دار مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان در راستای اجرایی کردن ساحت‌های سند تحول بنیادین را برنامه‌های اردویی و راهیان پیشرفت بیان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
یکی از اولویت‌های تعلیم و تربیت خوزستان اردوهای راهیان پیشرفت است

مسعود حمیدی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در آیین افتتاح اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزی گفت: یکی از برنامه های اولویت دار مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان در راستای اجرایی کردن ساحت تربیت عبادی، اخلاقی، اعتقادی، برگزاری برنامه های اردویی است که در این راستا در مرحله اول در سال تحصیلی گذشته بر اساس پیش بینی ها ۶۰ تا ۱۰۰ هزار نفر باید به اردوهای راهیان پیشرفت اعزام می شدند.

وی با عنوان اینکه راهیان پیشرفت در کنار رهیان نور می‌تواند موجب تحول در باورها و اندیشه های نسل آینده شود، اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته اعزام ۱۳۷ هزار دانش آموز خوزستانی به اردوهای راهیان پیشرفت در سال تحصیلی گذشته صورت گرفت.

حمیدی نژاد با تاکید بر ضرورت آشنایی دانش آموزان با پیشرفت ها و موفقیت های گسترده کشور گفت: ۵۰ هزار دانش آموز خوزستانی در تابستان جاری به این اردوها اعزام خواهند شد که این آمار تا پایان سال به ۱۵۰ هزار دانش آموز نیز خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار