مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی ؛

تلاش در حوزه خبر با ایثار و فداکاری همراه است

مانه وسملقان(پانا) - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در آستانه روز خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید عرصه خبر «محمدرضا امانی» این روز را به خبرنگاران استان به ویژه فعالین در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۹۳۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تلاش در حوزه خبر با ایثار و فداکاری همراه است

قاسم محمدزاده گفت: خبرنگاران مجاهدان عرصه خبر و تلاشگران حوزه اطلاع رسانی هستند که غیر از عشق به انجام وظیفه و رسالت خبری هیچ چیز دیگری نمی‌تواند ایشان را پایبند به این حرفه کند.

محمدزاده تصریح کرد: قطعاً تلاش در حوزه خبر با ایثار و فداکاری همراه است چراکه خبرنگاران بدون چشمداشت مادی و با پذیرش تمام سختی‌ها، ارتباط دوسویه بین مردم و مسئولین را فراهم کرده‌اند و در این میان، کاستی‌ها نتوانسته است ایشان را نسبت به رسالت مهم و خطیر خود دلسرد و مایوس نماید. ۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش‌های صادقانه خبرنگارانی است که برای تولید و انتشار اخبار از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

وی، به مناسبت روز خبرنگار یاد و خاطره شهید «محمدرضا امانی» تنها شهید عرصه خبر در استان خراسان شمالی گرامی داشت بیان کرد: این روز بر همه روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی کشور و خصوصاً خبرنگاران پرتلاش استان روز مبارکی است خبرنگاران با ایثار و جان فشانی، مروجان گفتمان جهاد و مقاومت هستند.

خبرنگار: حوری کریمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار