میثم منیعی در گفت‌وگو با پانا:

خطیر دستورات قربان‌زاده را در استقلال اجرا می‌کند

لیگ شروع نشده، از رقبا عقبیم/ هوادار تحمل باخت ندارد/ دلالان در فدراسیون تصمیم‌گیرنده هستند

تهران (پانا) - بازیکن پیشین استقلال معتقد است خطیر با انتخاب قربانزاده مدیرعامل شده و دستورات او را در این باشگاه اجرا می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۹۳۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
خطیر دستورات قربان‌زاده را در استقلال اجرا می‌کند

میثم منیعی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به عملکرد استقلال در نقل و انتقالات لیگ برتر اظهار داشت: «یکی از ضعیف‌ترین سال‌های حضور استقلال در بازار نقل و انتقالات را شاهد بودیم. این تیم بزرگ شایسته این رفتارها نیست. تا اینجا اصلا ما خرید آن‌چنانی نداشتیم و اگر خروجی‌ها را در نظر بگیریم، محبی و قایدی جزو ستاره‌های تیم بودند که جایگزین مناسبی برایشان جذب نشده است. البته نکونام گفت که هیات مدیره گفتند که پنجم هم شوید اشکالی ندارد.»

وی افزود: «حال این روزهای استقلال را باید آن کسی جوابگو باشد که آقایان در مطبوعات به قربان‌زاده تریبون دادند تا هر اراجیفی که به ذهنش رسید، تحویل مردم داد. هوادار باید بداند که چه کسی طرفدار استقلال است و چه کسی آمده به استقلال ضربه بزند. آن‌ها آمدند تا تیم را نابود کنند. او حتی ارتقاء هم پیدا نکرد. مشاور وزیر اقتصاد شد. مشاور هم به قول علی پروین یعنی کشک.»

بازیکن اسبق استقلال ادامه داد: «با اینکه اوضاع تیم خوب نیست و ابتدای تمرینات خیلی مشکلات داشتند، اما الان تیم به آرامش رسیده است. با شناختی که از جواد دارم، روحیه جنگندگی دارد اما واقعا کار سختی در پیش است. مقصر این وضعیت هم قربانزاده و تیمی که الان در راس مدیریت قرار دارد، است. خطیر را هم خود او آورده است. استراتژی او همین بود که هیات مدیره و مدیرعامل را خودش انتخاب کند. این‌ها بله قربان‌گو هستند و دستورات قربانزاده را اجرا می‌کنند. مدیر اگر قوی باشد، با خودش تغییر و تحول می‌آورد.»

میثم منیعی گفت: «لیگ شروع نشده، استقلال از رقبا عقب است. هوادار تحمل باخت را ندارد. این تیم بزرگ به مدیر قوی نیاز دارد. از ترس آدم‌های کوچک بود که امثال قربانزاده جرات پیدا می‌کنند. قربانزاده زمان آجورلو می‌آمد، نیم ساعت پشت در می‌ایستاد. حالا هم باید هوادار این روزها را تحمل کند تا تیم سروسامان بگیرد.»

وی تاکید کرد: «لیگ باید شروع شود تا بگوییم کدام تیم‌ها مدعی هستند اما سپاهان، تراکتور و پرسپولیس خیلی خوب یار گرفتند. باید ببینیم که آیا مربیان می‌توانند از این بازیکنان بازی بگیرند یا نه. بالاخره ستاره‌ها تعیین‌کننده‌اند. شما ببینید عملکرد قایدی و محبی در استقلال فصل قبل چقدر خوب بود. اگر این دو بازیکن را نداشت، چه نتیجه‌ای می‌گرفت؟ این‌ها نتوانستند محبی و قایدی را حفظ کنند. بازیکن معمولی جایش تیم معمولی است نه استقلال.»

بازیکن پیشین استقلال گفت: «این مبالغی که می‌گویند الکی است و به بازیکن نمی‌رسد. دلالی سمی که در ۲۰ سال اخیر پرورش یافت و کسی جلوی آنها نایستاد، در فدراسیون هم رخنه کرده و برای آن‌ها تصمیم می‌گیرد. فدراسیونی‌ها هم از نظراتشان استفاده می‌کنند. مدیر برنامه‌ یعنی چه؟ همه دروغ می‌گویند. اگر فدراسیون آن‌ها را می‌شناسد و می‌داند که چقدر درآمد دارند، چرا محرومشان نمی‌کند؟ این‌ها زورشان به دلالان نمی‌رسد. کار به جایی رسیده که این فوتبال را باید بکوبند و از نو بسازند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار