معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:

اهمیت تاثیر ورزش های گروهی و تیمی بر اخلاقیات و رفتارهای دانش آموزان

تبریز (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت بسیار بالای مسابقات ورزشی، ورزش هایی را که به صورت گروهی و تیمی برای دانش آموزان برگزار می‌شود را تاثیرگذار بر اخلاقیات و رفتارات آنها عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت تاثیر ورزش های گروهی و تیمی بر اخلاقیات و رفتارهای دانش آموزان

تراب محمدی در آئین افتتاحیه سی و نهمین دوره از مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور گفت: ورزش هایی که به صورت گروهی و تیمی برای دانش آموزان برگزار می‌شود علاوه بر اینکه برای جسم آنها مفید است بر اخلاقیات و رفتارات آنها نیز تاثیر می‌گذارد.

وی ادامه داد: جمعیت جوان جامعه وظیفه و رسالت بسیار مهم ورزش و جوانان را بر عهده دارد چرا که آنان زمینه ساز شکوفایی ظرفیت های ورزشی هستند و لذا در این خصوص بستر سازی و ریل گذاری باید به گونه ای باشد که بتواند قوای جسمی و استعداد های فیزیکی این قشر را تقویت کند و برای نقش آفرینی جوانان و نوجوانان ورزشی زمینه ساز برنامه های متنوع در این راستا باشد.

محمدی اظهار کرد: دانش آموزان در این مسابقات علاوه بر اینکه در کنار یکدیگر به رقابت می‌پردازند از شکست نیز برای خود باید پله ای برای رسیدن به پیروزی و موفقیت بسازند چرا که هر شکستی مقدمه یک پیروزی و موفقیت بسیار زیبا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با انجام درست طرح ها و برنامه هایی که طراحی شده بتوانیم به وظیفه ای که بر عهده داریم عمل کرده و در آینده نه چندان دور شاهد بهترین رویداد ها توسط دانش آموزان باشیم.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار