به‌روزرسانی 107 آیتم و بارگذاری 23 آیتم جدید در سامانه شفافیت

تهران (پانا) - رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از به‌روز رسانی 107 مورد و ایجاد 23 مورد جدید در سامانه شفافیت شهرداری تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
به‌روزرسانی 107 آیتم و بارگذاری 23 آیتم جدید در سامانه شفافیت

محمد علی الفت پور با اعلام این خبر درخصوص بروزرسانی سامانه شفافیت شهرداری تهران گفت: از سال 1400 تاکنون بیش از 50 جلسه برای بروزرسانی سامانه شفافیت برگزار شده است. در این جلسات نکات تخصصی با حضور تمامی متولیان در کارگروه رفع تعارض و شفافیت ستاد ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد بررسی شده و در نهایت منجر به انتشار عمومی می شود.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران هدف از بروزرسانی این سامانه را پیشگیری از فساد، جلب اعتماد عمومی و افزایش مشارکت شهروندان در امور شهری و بهبود کیفیت خدمات دانست.

الفت پور در توضیح اهم موضوعات بروزرسانی شده و بارگذاری شده در سامانه شفافیت شهرداری تهران گفت: بارگذاری 656 مصوبه لینک مصوبات کمیسیون ماده پنج شهر تهران، بارگذاری اطلاعات سند جامع سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری و دستورالعمل عقد قرارداد پروژه های مشارکتی، بارگذاری اطلاعات 213 مجموعه ورزشی، بارگذاری اطلاعات مساعدت به موسسات حقوقی، بارگذاری لینک سامانه جامع قوانین و مقررات شهری، امکان جستجو و استفاده از تمامی مقررات، قوانین و آراء وحدت رویه مصوب مراجع قانون-گذاری کشور در حوزه مدیریت شهری و شهرسازی و ... انجام شده است.

همچنین بروزرسانی 158 کیوسک اطلاعات کیوسک‌های گل و گیاه، بروزرسانی 1042 کیوسک اطلاعات کیوسک‌های مطبوعاتی، بروزرسانی 1556 عنوان اطلاعات قراردادهای متوسط و کلان هزینه‌ای، بروزرسانی 2604 عنوان اطلاعات قراردادهای متوسط و کلان درآمدی، بروزرسانی 99 عنوان اطلاعات قراردادهای مشارکتی و سرمایه گذاری، بروزرسانی 1158 عنوان قراردادهای ملکی درآمدی، بروزرسانی بیش از 7000 مورد اطلاعات حواله‌ و ... انجام شده است.

گفتنی است؛ شهروندان می‌توانند در سامانه شفافیت شهرداری تهران به نشانی https://shafaf.tehran.ir اطلاعات مربوط به معاملات، شهرسازی، منابع انسانی، پژوهش ها و مطالعات، قوانین و مقررات، برنامه و بودجه، پیام‌های 137 پلاس، صورت‌های مالی، اساسنامه و آیین‌نامه مالی و معاملاتی و ... را مشاهده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار