بازدید مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت از فضاهای پرورشی استان لرستان

لرستان(پانا)- مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از کانون‌های فرهنگی تربیتی و اردوگاه‌های دانش‌آموزی استان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۲۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت از فضاهای پرورشی استان لرستان

حجت الاسلام محمد حسین‌پور ثانی از نزدیک در جریان روند پیشرفت و تجهیز کانون‌های فرهنگی تربیتی و اردوگاه‌های دانش‌آموزی قرار گرفت و گفت: آماده همکاری برای تکمیل طرح‌های فرهنگی و پرورشی در لرستان هستیم .

امین رسولی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان در حاشیه این بازدید گفت: به همت و تلاش اداره فرهنگی هنری و معاونت پرورشی بیش از 30 هزار دانش‌آموز در 80 رشته فرهنگی هنری در 31 کانون فرهنگی تربیتی استان مشغول فعالیت هستند .

حامد پارسا نژاد رئیس اداره فرهنگی - هنری آموزش و پرورش لرستان نیز گفت: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و توجه ویژه‌ای که معظم له به بخش پرورشی داشته و دارند حوزه پرورشی به‌خصوص اداره فرهنگی هنری به‌دنبال اجرای ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین به‌خصوص ساحت‌های زیباشناختی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... است .

پارسانژاد در ادامه افزود: در راستای تأکید و توجه ویژه‌ای که ریاست محترم جمهور به مناطق کم‌برخوردار از جمله استان لرستان داشته‌اند در چند ماه اخیر شاهد دعوت و سفرهای متعددی از طرف وزارت آموزش و پرورش به‌خصوص در حوزه معاونت پرورشی به استان در جهت رفع مشکلات این حوزه بوده‌ایم .

وی ضمن اشاره به سفر اخیر معاون وزیر در تیرماه امسال و سفر امروز مدیر فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش به استان لرستان گفت: این سفرها و بازدیدها با هدف شناسایی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه فرهنگی هنری و فضاهای پرورشی استان و تلاش در جهت رفع کمبودها و تنگناهای موجود با چشم ‌ انداز رشد و اعتلای دانش آموزان این استان می ‌ باشند، با توکل به خدا تعاملی مطلوب و مؤثر بین حوزه معاونت پرورشی استان (اداره فرهنگی هنری) و حوزه پرورشی وزارت شکل گرفته است .

رئیس اداره فرهنگی - هنری آموزش و پرورش لرستان ضمن اشاره به افزایش جذب اعتبارات در حوزه پرورشی، به‌خصوص اداره فرهنگی هنری گفت: با توجه به تعامل سازنده و همکاری‌های لازم تا به امروز حدود 2 میلیارد اعتبارات استانی و بیش از 2 میلیارد اعتبارات وزارتی در حوزه اداره فرهنگی هنری جذب گردیده‌است که در طول 44 سال پس از انقلاب این حجم از جذب اعتبارات کم سابقه بوده است .

حامد پارسا نژاد گفت: طبق قول مساعد جناب آقای دکتر پور ثانی (مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش)، با توجه به تأمین اعتبارات لازم با سرعت بیشتری در جهت راه اندازی پروژه‌ها و برنامه‌های نیمه تمام کانون‌های فرهنگی هنری ادب، آزادگان و شهید بهاروند شهرستان خرم‌آباد وکانون های ۳۱ گانه استان من الجمله کانون ‌ های بروجرد و... همچنین اردوگاه‌های آیت اله کمالوند خرم‌آباد و اردوگاه دانش آموزی شهدای فیال بروجرد داده شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار