برگزاری هیأت آموزشی و فرهنگی در ناحیه ۴ مشهد

مشهد (پانا) - هیأت آموزش و پرورش ناحیه۴ مشهد در دو شب پرشور و شعور، هزاران نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان را در یک هیأت آموزشی و فرهنگی منحصربه‌فرد گرد هم آورد تا به عشق امام حسین (ع) تأکید کنند و در مکتب امام حسین (ع) روح و روانشان را پاک و مطهر کنند.

کد مطلب: ۱۳۹۲۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری هیأت آموزشی و فرهنگی در ناحیه ۴ مشهد

در دو شب پر از شور و شعور حسینی هیأت آموزشی و فرهنگی ناحیه ۴ مشهد به صورت یک هیأت دانش آموزی و فرهنگی گرد هم آمد تا با تمرکز بر ارزش‌ها و مفاهیم قرآنی، پیام‌های گوناگون امام حسین (ع) را برای هزاران نفر از دانش‌آموزان و معلمان به روشی منحصربه‌فرد روایت کند.

این هیأت که در دو شب برگزار شد، در هر شب میزبان حدود هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان همراه با مسئولان عالی مرتبه کشوری و استانی مانند سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و نمایندگان وی، نمایندگان مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، نصرالله پژمانفر و جواد کریمی قدوسی، نمایندگانی از دادستانی استان، روسای آموزش و پرورش نواحی مختلف مشهد از جمله حسین عباسی ریاست آموزش و پرورش ناحیه۴ که میزبانی این مراسم را نیز بر عهده داشت، بود.

برنامه هیأت آموزشی و فرهنگی ناحیه ۴ مشهد که با کمک بانیان و خیرانی برگزار شد، تمرکز بر اجرای برنامه‌های متنوع و آموزنده ای از جمله خواندن زیارت عاشورا، قرائت قرآن کریم، سخنرانی پر محتوا، روضه و سینه‌زنی و پذیرایی داشت. همچنین، دانش‌آموزان به اجرای سرودهای مذهبی و داستانی نیز در این جلسات پرداختند. هدف اصلی از برگزاری این هیأت آموزشی و فرهنگی، به نمایش گذاشتن نحوه متین و متقن ادامه فرهنگ امام حسین (ع) و تأکید بر اهمیت آموزش و پرورش حسینی بود.

در پایان شایان به ذکر است، این هیأت که توسط آموزش و پرورش ناحیه ۴ برگزار شد، نشان می‌دهد همچنان در ناحیه ۴ آموزش و پرورش امام حسینی حاکم است و این ارزش‌ها و مفاهیم همواره مانی و باقی خواهند بود.

دانش آموز خبرنگار: امیرعلی مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار