دانش آموز برگزیده قرآنی از مدرسه صدرا ماهشهر

قرآن کریم بهترین رفیق انسان ها است 

اهواز (پانا) - دانش آموز برگزیده قرآنی از مدرسه صدرا ناحیه ۳ اهواز بیان کرد اگر قرآن کریم توصیف شود، قرآن تنها یک کتاب نیست، بلکه بهترین رفیق انسان‌هاست تا مسیر درست را نشان دهد و تا آخر راه همراه انسان است.

کد مطلب: ۱۳۹۲۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
قرآن کریم بهترین رفیق انسان ها است 

رقیه باوی، دانش آموز پایه دوازدهم و برگزیده قرآنی از مدرسه صدرا ماهشهر در گفت و گو با پانا در مورد فعالیت های قرآنی خود گفت: «پنج سال است که در مسابقات قرآن شرکت می‌کنم، قرآن خواندن را از ۶ سالگی شروع کردم و صوت دلنشین و زیبای قاریان قرآن باعث شد از همان کودکی علاقمند شوم تا من هم مانند آنها بتوانم قرآن را زیبا و روان تلاوت کنم.»

وی افزود: «اگر بخواهم قرآن را توصیف کنم باید بگویم که قرآن را تنها یک کتاب نمی‌دانم، بلکه بهترین رفیق انسان است که مسیر درست را نشان می‌دهد و تا آخر مسیر همراه انسان است. بارها برای من پیش آمده که مشکلی داشته باشم و بدانم به غیر از خدا کسی نمی‌تواند آن را حل کند و به قرآن پناه برده ام.»

باوی در مورد هتک حرمت به ساحت شریف قرآن بیان کرد: «اهانت ها و توهین هایی که به قرآن می‌شود نشانه دشمنی استکبار با اصل اسلام است، هدف آنان نفاق و عادی سازی این جریانات است. همچنین هدف کشورهای اروپایی از حمایت از اسلام ستیزی به نمایش گذاشتن اسلامی غیر از اسلام حقیقی است. ما به عنوان یک نوجوان مسلمان نباید در برابر این اهانت ها منفعل بمانیم و وظیفه داریم در هر نقطه ای که هستیم و توانی در این زمینه داریم اسلام ناب را مطرح کرده و چهره بی پیرایه اسلام را به یکدیگر معرفی کنیم.»

دانش آموز برگزیده قرآنی با محکوم کردن قرآن سوزی و اهانت به مقدسات اسلامی بیان کرد: «جبهه دشمن در فضای مجازی بسیار فعال است، بنابراین از دوستان خود می‌خواهم با فعالیت در فضای مجازی و اعتراض به قرآن سوزی و اسلام ستیزی، کاری کنند که دیگر شاهد تکرار این صحنه های دلخراش نباشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار