افتتاحیه ایستگاه مطالعه در اداره بهزیستی شهرستان کوهسرخ

کوهسرخ (پانا) - ایستگاه مطالعه مرکز خدمات بهزیستی "مثبت زندگی ۶۹۲" شهرستان کوهسرخ با حضور رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهسرخ افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۹۲۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه ایستگاه مطالعه در اداره بهزیستی شهرستان کوهسرخ

محمد جعفری رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهسرخ در این بازدید ضمن تشریح برنامه های کتابخانه های عمومی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی بر راهکارهای تعامل هرچه بیشتر با مراکز مثبت زندگی شهرستان تاکید کرد و گفت : ۱۵۰ جلد کتاب با عناوین فرهنگی، ادبی، اجتماعی، مذهبی، هنری، روانشناسی و... به ارزش بیش از بیست میلیون ریال برای راه اندازی و تجهیز ایستگاه مطالعه به این مرکز اهدا شده است.

رییس اداره کتابخانه های کوهسرخ در پایان گفت: در صورتی که ادارات و نهادهای پر رفت و آمد مکان مناسبی برای راه اندازی ایستگاه مطالعه فراهم کنند این اداره با انتخاب کتاب های هم راستا با نیاز جامعه تعداد ایستگاه های مطالعه را در شهرستان افزایش خواهد داد.

همچنین وی از همکاری همیشگی امین مدیریت مرکز مثبت زندگی ۶۹۲ با اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر و تشکر کرد. در حاشیه این دیدار " ایستگاه مطالعه" که به همت اداره کتابخانه های عمومی و مرکز شماره ۶۹۲ تهیه شده بود افتتاح شد .

خبرنگار پانا :کیمیا جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار