چمران در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

پلاک‌گذاری ون‌ها در گرو پرداخت بدهی از سوی وزارت کشور

تهران (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر تهران درخصوص مشکل پلاک‌گذاری ون‌ها گفت مشکلاتی وجود دارد و طلب‌ها از سوی وزارت کشور هنوز داده نشده که مجوز پلاک شدن را بدهند اما آنچه وارد ناوگان شده همه پلاک‌گذاری شدند.

کد مطلب: ۱۳۹۱۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
پلاک‌گذاری ون‌ها در گرو پرداخت بدهی از سوی وزارت کشور

مهدی چمران در حاشیه یکصد و شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز به دلیل برگزاری جلسه ستاد اربعین در شهرری، جلسه شورا یک ساعت دیرتر آغاز شد، اظهار کرد: امروز گزارشی از سوی معاون برنامه‌ریزی شهرداری گزارش عملکرد خود را ارائه خواهد داد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز طرح دو فوریتی با موضوع ایجاد یک یادمان به عنوان دروازه قرآن بررسی می‌شود، گفت: در اعتراض به هتک حرمت به قرآن که در برخی کشورهای اروپایی صورت گرفت، این دروازه توسط شهرداری در یکی از ورودی‌های تهران ایجاد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در کوچه‌های هشت متری ساخت هفت طبقه مجاز نیست، یادآور شد: آنچه که وجود دارد ضوابط شهرسازی است و تنها در کوچه‌های بیش از ۶ متر عرض مجوز یک طبقه اضافی داده شده و در کوچه‌های باریک ضوابط حاکم است.

وی درخصوص مشکل پلاک‌گذاری ون‌ها نیز گفت: مشکلاتی وجود دارد و طلب‌ها از سوی وزارت کشور هنوز داده نشده که مجوز پلاک شدن را بدهند اما آنچه وارد ناوگان شده همه پلاک‌گذاری شدند.

چمران خاطرنشان کرد: در برخی خطوط اتوبوسرانی که تعداد مسافران اندک است و پر شدن اتوبوس‌ها برای شهروندان زمان‌بر است و در همین راستا ون و مینی‌بوس جایگزین می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار