سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛

دستگاه تعلیم و تربیت یکی از مهم ترین و اساسی ترین دستگاه های تربیت و فرهنگ است

تبریز (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت های بسیار زیاد دستگاه تعلیم و تربیت این دستگاه را یکی از مهم ترین و اساسی ترین دستگاه های تربیت و فرهنگ عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۱۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه تعلیم و تربیت یکی از مهم ترین و اساسی ترین دستگاه های تربیت و فرهنگ است

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در جلسه هماهنگی برنامه های عفاف و حجاب آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: دستگاه تعلیم و تربیت یکی از مهم ترین و اساسی ترین دستگاه های تربیت و فرهنگ است چرا که در جامعه نقش اساسی آموزش و پرورش را با هیچ فعالیت و جمله نمی‌توان توصیف کرد.

وی ادامه داد: میزان مطالبات در زمینه عفاف و حجاب از این نهاد زیاد است ،هر چند این دستگاه به تنهایی در این امر دخیل نیست و کسب نتیجه مطلوب در مقوله عفاف و حجاب همکاری و همدلی جمعی را می طلبد.

وی افزود: آموزش ساماندهی و بکارگیری پرسنل و مدیران برای ترویج و تبلیغ حجاب در بین دانش آموزان از اصلی ترین برنامه های موجود جهت ترویج عفاف و حجاب است

وی ادامه داد: در بحث مدارس اولین و مهم ترین مسئله ای که وجود دارد بحث مدیریت و مدیر است در این راستا مدیری که انتخاب میشود باید با نهایت دقت و با ارزشیابی تمامی معیار هایی که وجود دارد انتخاب شود.

سرپرست آموزش و پرورش استان اظهار کرد: پیگیری های لازم باید در خصوص مدارس دولتی و غیردولتی از نظر اینکه مجوز دارند یا ندارد حتما باید انجام بگیرد و بازرسان نیز باید بدون وقت قبلی و به طور سرزده از این مدارس بازدید کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با برنامه ریزی هایی که در این خصوص شده است بتوانیم با عمل کردن به مسئولیتی که بر عهده داریم شاهد رویداد های عالی باشیم.

دانش آموز خبرنگار : اسرا بابائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار