سند چشم انداز توسعه آموزش متوسطه استان بوشهر تدوین می‌شود

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت سند چشم‌انداز توسعه آموزش متوسطه برای پیشرفت استان در پنج سال آینده است.

کد مطلب: ۱۳۹۰۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
سند چشم انداز توسعه آموزش متوسطه استان بوشهر تدوین می‌شود

علی موحدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: سند چشم‌انداز توسعه آموزش متوسطه برای پیشرفت استان در پنج سال آینده است.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا سند چشم انداز توسعه آموزش متوسطه استان بوشهر در مهرماه رونمایی شود، گفت: این سند نگاه جامعی به مسائل آموزشی، ارتقا جایگاه کنکور، بهبود معدل کتبی نهایی دانش آموزان، ارتقا میانگین نمرات، توانمندسازی دبیران، تعیین تکلیف بازماندگان از تحصیل و توسعه هنرستان‌ها دارد.

موحدی با اشاره به اینکه سند توسعه آموزش متوسطه ماحصل جلسات و کارگروه های تخصصی است، تصریح کرد: بر اساس این سند ادارات شاهد، سمپاد، تکنولوژی، معاونت‌های پرورشی و فرهنگی، آموزش متوسطه و تربیت بدنی و سلامت، باید فعالیت‌های شان بر طبق این نقشه راه ترسیم شده و با پرداختن به ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین و با رویکرد کمک به حوزه آموزش باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: بهر گیری از فرصت‌های درون سازمانی و برون سازمانی و استفاده از ظرفیت سازمان ها و ادارات استان در این سند دیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه از تجارب مدارس و موسسات آموزشی موفق استان در این سند بهره برده خواهد شد، عنوان کرد: تمام تلاش ما بر این است یک سند عملیاتی و کاربردی تدوین شده و پیش روی مدیران و روسای شهرستان ها و مناطق قرار می گیرد.

موحدی خاطرنشان کرد: برقراری پیوند میان سند چشم انداز توسعه آموزش متوسطه استان با پردیس فرهنگیان، دانشگاه شهید رجایی و دانشگاه های دولتی و آزاد از جمله خصوصیات مهم و اساسی این سند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار