پایان مسابقات سوارکاری پرش با اسب نونهالان؛ تایماز ساعی قهرمان شد

تهران (پانا) - مسابقات سوارکاری پرش با اسب FEI Children به میزبانی استان البرز با معرفی نفرات برتر به پایان رسید‌.

کد مطلب: ۱۳۸۷۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
پایان مسابقات سوارکاری پرش با اسب نونهالان؛ تایماز ساعی قهرمان شد

‌این دوره از مسابقات سوارکاری پرش با اسب با حضور 19 نونهال به میزبانی باشگاه سوارکاری هوشمند در استان البرز در دو روز و در رده‌های سنی ۱۲ تا ۱۴ سال برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تایماز ساعی از استان تهران عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، حسام شریفی از استان زنجان بر سکوی دوم ایستاد و امر علی زمردی به مقام سوم نایل شد.

سرپرست دبیر‌کلی فدراسیون سوارکاری گفت: این رویداد در راستای استعدادیابی، نخبه پروری و پشتوانه سازی منطبق با‌ استانداردهای فدراسیون جهانی برنامه‌ریزی و‌ اجرایی شد.

مصطفی دهدشتی ضمن اشاره به برنامه‌های توسعه‌ایی فدراسیون در رده‌های سنی پایه یادآور شد: باور داریم‌ برای کسب عناوین بین‌المللی‌، حفظ و ارتقای جایگاه و تشکیل یک تیم‌ ملی قدرتمند، برنامه‌ریزی و اجرای دقیق آن برای رده‌های سنی نونهال و‌نوجوان ضروری به نظر می‌رسد‌. بر همین مبنا فدراسیون سوارکاری برنامه‌های ویژه‌ای را برای این رده سنی‌ از جمله نونهالان را تدوین کرده و اجرایی می‌کند.

در این رقابت‌ها مونا هداوندخانی سرداور و ناظر Fei‌، حسین افلاطونیان به‌عنوان پارکورچین، فریبا عادلی به عنوان سر کلانتر، اسفندیار هوشمند به عنوان مسئول برگزاری مسابقه و حسین شیر‌افکن به عنوان مدیر اجرایی رویداد عهده‌دار مسئولیت بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار