صعود مقتدرانه پسران اسنوکر کشورمان به مرحله حذفی مسابقات جهانی

تهران (پانا) - آزادی‌پور و باقری موفق شدند به دور حذفی رقابت‌های قهرمانی جهان اسنوکر زیر ۲۱ سال به میزبانی کشور عربستان راه پیدا کنند.

کد مطلب: ۱۳۸۷۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
صعود مقتدرانه پسران اسنوکر کشورمان به مرحله حذفی مسابقات جهانی

‌به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد‌، رقابت‌های اسنوکر زیر ۲۱ سال قهرمانی جهان در بخش آقایان از ۱۹ تیر ماه به میزبانی کشور عربستان آغاز شد و نمایندگان کشورمان موفق شدند با شایستگی به مرحله حذفی مسابقات راه پیدا کنند.

مرحله حذفی مسابقات از ‌امروز ۲۳ تیر‌ ۱۴۰۲ در ریاض محل برگزاری مسابقات آغاز می‌‌شود و سید ارسلان باقری از ساعت ۱۳ با کای نام پنگ از هنگ کنگ رو به رو می‌شود و از ساعت ۱۵ تیرداد آزادی‌پور با مینا آواد نماینده کشور مصر به رقابت می پردازد.

تیرداد آزادی‌پور در مرحله گروهی احسان رمضان حریف سرشناس پاکستانی و شام آلوین را با نتیجه ۳ بر ۰ شکست داد و در مقابل عبدالله گامال نیز ۳ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کرد.

سید ارسلان باقری نیز در ابتدا ۳ بر ۱ از آیمان الامری شکست خورد ولی در ادامه هو وان و مایاک کارسیک را ۳ بر ۰ شکست داد و با شایستگی به مرحله حذفی مسابقات راه پیدا کرد.

‌تیم ملی پسران اسنوکر کشورمان متشکل از تیرداد آزادی پور و سید ارسلان باقری تحت هدایت کامران شهلا در این مسابقات حضور دارد و ۲۶ تیر‌ به پایان می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار