میرزا محمدی:

« الف‌تا» نمایشگاهی تخصصی و بسیار ارزنده است

تهران(پانا)- مسئول غرفه اداره کل قرآن و عترت آموزش و پرورش شهر تهران در رویداد الف‌تا با بیان اینکه اولین سال برگزاری رویداد الف‌تا، با عملکرد بسیار خوب و استقبال بی‌نظیر مردم روبه‌رو شد ، این رویداد را بستری برای رشد  آموزش و پرورش کشور دانست.

کد مطلب: ۱۳۸۶۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
« الف‌تا» نمایشگاهی تخصصی و بسیار ارزنده است

احسان میرزا محمدی مسئول غرفه اداره کل قرآن و عترت آموزش و پرورش شهر تهران در رویداد الف‌‌تا در گفت و گو با پانا، رویداد الف تا را نمایشگاهی تخصصی و بسیار ارزنده توصیف کرد.

میرزا محمدی افزود: رویداد‌ الف تا رویدادی بسیار ارزنده است که در آن تجربیات همکاران فرهنگی سراسر کشور و دانش آموزان عزیز از سراسر ایران زمین جریان دارد و بیان این تجربیات و دستاورد ها روایت رشد دانش آموزان کشور است. و در واقع به نمایش گذاشتن این دستاورد ها مطمئنا باعث الهام گرفتن دیگر دانش آموزان و فرهنگیان خواهد شد تا طرح های مناسب، تخصصی و کیفی تری را برای سال های آینده آماده کنند.

وی گفت: در این چند روزی که این رویداد برگزار شد استقبال بسیار چشم گیر بوده است و موضوع جالب توجه، حضور دانش آموزانی است که برای بازدید از دستاورد های دوستان خود در این رویداد حاضر شدند و به نوعی انتقال دانش و تجربیات به صورت میدانی و توسط خود دانش آموزان بسیار جذاب و غیر تکراری بود.

میرزا محمدی افزود: رویداد الف تا بستری برای رشد آموزش و پرورش کشور عزیزمان است؛ این رویداد امسال برای اولین بار برگزار شده، و در همین سال اول برگزاری دارای کارنامه و عملکرد بسیار خوبی بوده است‌ و امیدوارم این رویداد سالیان سال ادامه داشته باشد.

دانش آموز خبرنگار؛امیر عباس امن زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار