سردار جلالی:

دشمن از تکنولوژی جدید برای انجام ترور‌های شیمیایی استفاده می‌کند

تهران (پانا) - رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت طی دو سال گذشته ترور‌های شیمیایی علیه رزمندگان محور مقاومت افزایش یافت بنابراین در بررسی‌های اولیه متوجه شدیم که دشمن از تکنولوژی جدیدی استفاده می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۸۴۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
دشمن از تکنولوژی جدید برای انجام ترور‌های شیمیایی استفاده می‌کند

سردار غلامرضا جلالی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه اختتامیه هشتمین همایش ملی پدافند شیمیایی در جمع خبرنگاران درباره حملات سایبری به زیر ساخت‌های شیمیایی کشور، گفت: ما در سال گذشته شاهد حملات سایبری توسط رژیم صهیونیستی به کشورمان بودیم که طی آن به زیر ساخت‌های شیمیایی کشور حملاتی صورت گرفت، اما با هوشیاری به موقع و انجام اقدامات لازم پدافند سایبری تقریبا تلاش‌های آن‌ها را توانستیم کنترل کنیم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل درباره جمع آوری تجهیزات رایانه‌ای منافقین توسط پلیس آلبانی و تاثیر آن در کاهش حضور اعضای منافقین در فضای مجازی هم عنوان کرد: یکی از مراکز عملیات شناختی و رسانه‌ای علیه مردم ما مرکز منافقین در کشور آلبانی است؛ البته چهار مرکز دیگر نیز وجود دارد، اما با عملیات پلیس آلبانی علیه مقر منافقین در این کشور شاهد کاهش جدی حضور آن‌ها در این حوزه بودیم که این نشان داد سهم عمده‌ای از تلاش‌های شناختی علیه مردم کشورمان از محل یاد شده صورت می‌گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته در حوزه ترور‌های شیمیایی شاهد توسعه این اقدامات بودیم که علیه رزمندگان محور مقاومت از جمله رزمندگان کشورمان انجام است بنابراین در بررسی‌های اولیه متوجه شدیم که دشمن از تکنولوژی جدیدی استفاده می‌کند. البته بخش‌های تشخیصی کشورمان توانستند آن‌ها را شناسایی کنند و اقدامات لازم مقابله‌ای را هم انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار