دانش‌آموزان مانه و سملقانی در رشته‌های هندبال، تنیس روی میز و بدمینتون درخشیدند    

مانه وسملقان (پانا) - کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان اعلام کرد دانش‌آموزان مانه و سملقانی در مسابقات ورزشی دانش‌آموزی استانی در رشته‌های هندبال، تنیس روی میز و بدمینتون درخشیدند.

کد مطلب: ۱۳۸۴۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان مانه و سملقانی در رشته‌های هندبال، تنیس روی میز و بدمینتون درخشیدند       

کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان گفت: مسابقات قهرمانی دانش‌آموزی استان خراسان‌ شمالی به میزبانی اسفراین در مقطع متوسطه اول دختران در رشته‌های (هندبال، طناب زنی، تنیس روی میز، شنا) و پسران دانش آموزان در مقطع متوسطه اول به میزبانی شیروان در رشته‌های (هندبال، تنیس روی میز، بدمینتون) برگزار شد.

رسول حمیدی بیان کرد: در پایان مسابقات دختران دانش آموز شهرستان مانه و سملقان موفق به کسب مقام دوم تیمی در رشته هندبال، در رشته تنیس روی میز پسران دانش آموز مقام دوم تیمی و در رشته بدمینتون به کسب مقام سومی نائل شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان با بیان تبریک به ورزشکاران مقام آور و خانواده هایشان و کلیه فرهنگیان شهرستان، همکاران و مربیان شهرستان و دیگر دانش آموزان گفت: امید است تا بتوان تلاش و کوشش این مقام آوران سرلوحه فعالیت دیگر ورزشکاران و دانش آموزان قرار گیرد.

در پایان محسن روحانی از تمام کسانی که در کسب این مقام ها نقش داشتند، تشکر کرد و گفت: مهدی کاویانی معاون پرورشی و تربیت بدنی و تمامی کارشناسان این حوزه زحمات زیادی برای مدال آوران انجام دادند تا فعالیت های ورزشی باعث شادی و نشاط در دانش آموزان شود.

خبرنگار: حوری کریمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار