به اتهام شرارت و شمشیرکشی انجام شد؛

دستگیری 5 بلاگر معروف فضای مجازی

تهران (پانا) - رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران، از دستگیری 5 بلاگر فضای مجازی به اتهام شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد در منظقه سعادت آباد تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 5 بلاگر معروف فضای مجازی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در توضیح این خبر بیان کرد: در پی انتشار کلیپ ضرب و جرح احدی از شهروندان در مقابل یک واحد تجاری در منطقه سعادت آباد تهران بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

با انجام اقدامات پلیسی و آثار برجای مانده در محدوده جغرافیای جرم و بهره‌گیری از تصاویر دوربین‌های مدار بسته محل درگیری، تعداد 5 تن از افراد اصلی شرکت کننده در این نزاع و درگیری شناسایی شدند.

با ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد هر 5 متهم از بلاگرهای معروف فضای مجازی به نام‌های پیمان، محمد، پویان، رضا و امیرحسین هستند که با شناسایی مخفیگاه این افراد کلیه متهمان در عملیات‌های منسجم و هماهنگ دستگیر شدند.

با بررسی‌های دقیق‌تر از مخفیگاه متهمان سلاح سردهایی که متهمان با آن قدرت نمایی و نظم عمومی را برهم زده بودند کشف شد و متهمان با انتقال به سازمان اطلاعات پلیس تهران به بزه انتسابی اعتراف کردند.

به گفته این مقام انتظامی تحقیقات تکمیلی و بررسی سایر جرائم احتمالی متهمان در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار