با حضور اعضای ستاد قرارگاه جهادی :

جلسه هم‌اندیشی مدیران مدارس کم برخوردار طرح شهید عجمیان محمودآباد برگزار شد

محمودآباد (پانا) - نخستین جلسه هم‌اندیشی اعضای قرارگاه جهادی آموزش و پرورش محمودآباد با مدیران مدارس کم برخوردار طرح شهید عجمیان در اتاق کنفرانس اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم‌اندیشی مدیران مدارس کم برخوردار طرح شهید عجمیان  محمودآباد برگزار شد

دبیر قرارگاه جهادی آموزش و پرورش هدف از این نشست را بیان مشکلات و کمبودهای مدارس کم برخوردار از سوی مدیران عنوان کرد و افزود ۳۵ تن از مدیران مدارس کم برخوردار شهرستان محمودآباد در این نشست کمبودهای و نیازهای مدارس خود را اعلام داشتند.

محمد آقاجان‌پور تصریح کرد پس از اولویت بندی مدارس و تخصیص اعتبارات ویژه از سوی قرارگاه جهادی وزارت آموزش و پرورش ونیکوکاران، عملیات اجرایی بهسازی، شاداب سازی ،تجهیز و رنگ آمیزی این مدارس با حضور گروه‌های جهادی آغاز خواهد شد.

وی به اهمیت مردمی سازی آموزش و پرورش اشاره و خاطرنشان کرد:به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس، شوراهای اسلامی و دهیاران ،جلسه‌مشترکی در روز یکشنبه آینده در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی برگزار می‌شود تا طرح شهید عجمیان با مشارکت مردمی و حمایت فرمانداری کیفیت بالایی در مدارس این شهرستان به اجرا درآید.

شهرستان محمودآباد دارای ۱۴۳ واحد آموزشی است که در ۳۵ واحد کم برخوردار آن طرح شهید عجمیان با حضور گروه های جهادی به اجرا در می آید.

سید مهدی جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار