عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

تاکید بر حل مشکلات سازمان فاوا شهرداری تهران

تهران (پانا) - عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم حل مشکلات سازمان فاوا شهرداری تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر حل مشکلات سازمان فاوا شهرداری تهران

علی اصغر قائمی در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید از سازمان فاوا شهرداری تهران با هدف آگاهی از مشکلات این سازمان به ویژه در بخش نیروی انسانی، اظهار کرد: پیش از این نیز سایر اعضا با کارکنان دیدار داشتند و فهرست مکاتبات را دریافت کردند اما همچنان معضلات به قوت خود باقی است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا با اشاره به عدم ثبات مدیریتی در این سازمان، خاطرنشان کرد: چهار سرپرست در طول یک سال و نیم اخیر برای این سازمان به کار گرفته شده که چندان زیبنده نیست.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران در مجموع ۱۰۹ مدیر ارشد دارد، یادآور شد: بعد از تغییرات سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران در سال ۱۴۰۱ باز هم شاهد تغییرات مدیریتی بودیم و چهار معاون، هفت شهردار منطقه، ۱۷ مدیرکل، ۱۲ مدیر سازمان و ۱۲ مدیر شرکت تغییر کرده اند.

قائمی با اعلام اینکه ۶۸ مدیر ارشد لایه یک در شهرداری تهران تغییر کرده اند، خاطرنشان کرد: ۶۲ درصد جمع کل مدیران ارشد شهرداری تهران تغییر کرده اند و بیشترین سهم به مدیران کل به میزان ۲۹ درصد اختصاص دارد.

وی با تأکید بر اینکه میانگین استقرار ۷ تا ۸ ماه است، گفت: وقتی زمان مدیریت به این اندازه است انگیزه‌ای برای کار باقی نمی‌ماند. مدتهاست قرارداد پروژه کارت بلیت الکترونیکی منعقد شده اما هنوز اجرایی نشده که دلیل آن همین عدم ثبات مدیریتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار