معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

دانش‌آموزان نسل جدید برای گرایش به احکام الهی نیاز به استدلال‌های عالمانه و اقناع‌کننده دارند

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اهمیت انس دانش‌آموزان با خالق هستی عنوان کرد بایستی با استدلا‌ل‌های عالمانه و اقناع‌کننده، دانش‌آموزان نسل جدید را جذب کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان نسل جدید برای گرایش به احکام الهی نیاز به استدلال‌های عالمانه و اقناع‌کننده دارند

رویا عسگرپور، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز عوامل محیطی، تهاجم فرهنگی و منفعت طلبی برخی از گروه ها را از مهمترین عوامل فاصله برخی از دانش آموزان نسل جدید با احکام الهی دانست و افزود: این فاصله و عدم شناخت می تواند آثار مخرب و نامطلوبی در فرد و جامعه ایجاد کند.

وی ادامه داد: عدم شناخت و آگاهی در ابتدا منجر به سست شدن بنیان های اخلاقی خانواده می شود که در بلندمدت اثرات سوء و غیرقابل جبرانی در محیط های اجتماعی و جامعه خواهد داشت.

عسگرپور تصریح کرد: با برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، شاداب سازی محیط آموزش، مسئولیت دادن به دانش آموزان در امور مدرسه و... می تواند خودباوری و اعتماد به نفس دانش آموزان را افزایش دهد.

وی در پایان اضافه کرد: جلسه کارگروه کوثر استان با حضور فعالان جهادی مناطق و نواحی و دستگاه های برون سازمانی و با حضور برخط صادقی دبیر کارگروه کوثر وزارت آموزش و پرورش به منظور شناسایی ظرفیت ها و به کارگیری آنها در رفع مشکلات مدارس دخترانه استان البرز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار