رئیس فراکسیون ورزش مجلس، قهرمانی تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های کافا را تبریک گفت

تهران (پانا) - رئیس فراکسیون ورزش مجلس، قهرمانی تیم ملی در رقابت‌های کافا را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۸۱۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس فراکسیون ورزش مجلس، قهرمانی تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های کافا را تبریک گفت

محمد مهدی فروردین در پیامی ضمن تقدیر از تلاش مجدانه کلیه اعضای تیم ملی، کسب عنوان قهرمانی تیم ملی را به رئیس فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی و سایر اعضا کادر سرپرستی، فنی و اجرایی و همچنین بازیکنان سختکوش تیم ملی و آحاد خانواده فوتبال تبریک گفت و برای ملی پوشان در رقابت های آتی منتهی به جام ملت های آسیا در قطر آرزوی موفقیت و قهرمانی کرد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: انسجام تیمی، از خودگذشتگی ملی پوشان و جنگندگی آنان بیانگر این بود که کادر فنی تیمی هماهنگ و یک دل را راهی این مسابقات کرده بود و این تیم برای تکرار موفقیت خود در جام ملت‌های آسیا امروز نیاز به حمایت جامعه فوتبال به ویژه پیشکسوتان دارد‌.

این موفقیت که پس از مدت‌ها اولین جام خارج از خانه برای کشورمان پس از سال‌ها محسوب می‌شود، مرهون اعتماد به سرمربی و گزینه داخلی بود و آنان که امروز زبان به تخریب تیم ملی به بهانه‌های واهی گشودند، باید بدانند که این تخریب‌ها منجر به تضعیف تیم ملی خواهد شد و در جهت منافع ملی و شادی مردم نیست.

همچنین بر خود لازم می‌دانم نایب قهرمانی تیم ملی امید در مسابقات غرب آسیا را تبریک بگویم و برای این ملی پوشان تیم ملی امید آرزوی موفقیت کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار